2009-08-17, 21:10
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
...skadat mina småsyskon (när de inte skötte sig)...

Om ni, likväl som jag också tar han på orden om detta (dvs antar att ingen av oss har sett han sitta och kniva en kattjävel i någon buske, utan går efter det som FB's detektivbyrå har kommit fram till), så hur ser ni på det jag quotade ovan?

Personligen tror jag inte att han släpade sin lönnfeta kropp till videon och tröck ut kassetten på den lilla sjöjungfrun som straff...
Katter likväl som småkids är ju fysiskt underlägsna honom, vill egentligen inte spekulera, men ska ni avskriva det enbart på vad ni tror att ingen person kan göra - även fast det inte riktigt är i samma nivå?
Han har ju uppenbarligen inte dödat något barn, ännu?
Citera
2009-08-17, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
17 maj hittas katt 1 nedtryckt i en brevlåda.
26 maj hittas katt 2 hängandes utanför tingshuset.

Kolla 'G----'s aktiviteter på Wiki.
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Special:Bidrag&limit=20&target=Gru lting

23 maj 2009 kl. 16.47 (historik) (skillnad) m Ted Bundy ‎ (→Film och TV)
23 maj 2009 kl. 16.47 (historik) (skillnad) m Ted Bundy ‎ (→Film och TV)
23 maj 2009 kl. 16.41 (historik) (skillnad) m Ted Bundy ‎ (→Bundys tidiga liv)
21 maj 2009 kl. 17.45 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Exempel på gF och gC)
21 maj 2009 kl. 17.44 (historik) (skillnad) m Generell intelligens (g-faktorn) ‎ (→Ifrågasättningar av g) (senaste)
21 maj 2009 kl. 17.41 (historik) (skillnad) m Generell intelligens (g-faktorn) ‎ (→Flynneffekten och g)
21 maj 2009 kl. 17.40 (historik) (skillnad) m Generell intelligens (g-faktorn) ‎ (→Bilogiska och genetiska korrelationer med g)
21 maj 2009 kl. 17.36 (historik) (skillnad) m Generell intelligens (g-faktorn) ‎ (→Kognitiv testning och g)
21 maj 2009 kl. 17.28 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Utveckling och fysiologi)
21 maj 2009 kl. 17.25 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Flytande kontra kristalliserad)
9 maj 2009 kl. 23.09 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Exempel på gF och gC)
9 maj 2009 kl. 23.03 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Exempel på gF och gC)
9 maj 2009 kl. 23.00 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Exempel på gF och gC)
9 maj 2009 kl. 22.58 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎
9 maj 2009 kl. 22.33 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Källor)
9 maj 2009 kl. 22.24 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Källor)
9 maj 2009 kl. 12.25 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Utveckling och fysiologi)
9 maj 2009 kl. 12.12 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Faktorernas struktur)
9 maj 2009 kl. 12.05 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Flytande kontra kristalliserad)
9 maj 2009 kl. 12.02 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Flytande kontra kristalliserad)
9 maj 2009 kl. 11.58 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Teoretisk utveckling)
8 maj 2009 kl. 23.55 (historik) (skillnad) m Geni ‎
8 maj 2009 kl. 23.38 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Utveckling och fysiologi)
8 maj 2009 kl. 23.33 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Utveckling och fysiologi)
8 maj 2009 kl. 23.31 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Utveckling och fysiologi)
8 maj 2009 kl. 23.29 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Utveckling och fysiologi)
8 maj 2009 kl. 23.28 (historik) (skillnad) Flytande och kristalliserad intelligens ‎
6 maj 2009 kl. 13.05 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Flytande kontra kristalliserad)
6 maj 2009 kl. 10.39 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎ (→Faktorernas struktur)
6 maj 2009 kl. 10.33 (historik) (skillnad) Flytande och kristalliserad intelligens ‎
6 maj 2009 kl. 08.49 (historik) (skillnad) m Flytande och kristalliserad intelligens ‎
6 maj 2009 kl. 08.32 (historik) (skillnad) Nm Flytande och kristalliserad intelligens ‎

Någonting verkar ha hänt i slutet av maj uppenbarligen, då han helt upphör att skriva på Wiki.

Han verkställer sina fantasier och behöver inte längre leva ut genom wiki + bundy?
Citera
2009-08-17, 21:11
Medlem
bizkyts avatar
Ja, det här är ju inte direkt något nytt. Både Albert Fish och en japansk seriemördare skrev brev till föräldrarna vars barn de mördat där han beskrev detaljerat vad han gjort. Finns att läsa på wikipedia. Jeffrey Dahmer dödade djur innan han fortsatte med människor.

Killen är en nolla utan egna ideer. Om han tycker om att vara våldsam med knivar får han gärna komma ner hit för att praktisera lite knivfighter i skarp situation. Behöver lite övning!
Citera
2009-08-17, 21:12
Medlem
Wajis avatar
Någon som vet om GM har ett jobb, bor hemma eller annat av intresse som kan vara av värde?
Citera
2009-08-17, 21:13
Medlem
Waspirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Jag hoppas hans liv är förstört.

Jag har lite svårt att förstå hur man kan hoppas det. Jag tycker synd om killen. Han är ju uppenbarligen riktigt trasig.
Citera
2009-08-17, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Någon som vet om GM har ett jobb, bor hemma eller annat av intresse som kan vara av värde?

Han bor hemma tror han är arbetslös inte helt 100 iförsig
Citera
2009-08-17, 21:14
Medlem
Zakzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
gå in på http://chat.efnet.org, välj ett nick sen ändra från webchat till other och skriv #kattmordarn så kan man ta sånt man inte får ta här där..

Kan inte någon komma in där och reda ut allt för mig, utan cencur.
Jag väntar innerligt på en sammanfattning av hela förloppet
Citera
2009-08-17, 21:15
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosaeleena
Han verkställer sina fantasier och behöver inte längre leva ut genom wiki + bundy?
Att bara skriva om våld gav ingenting längre uppenbarligen.
Det skulle som sagt vara intressant att veta vad mer han gjort i sommar.
Citera
2009-08-17, 21:15
Bannlyst
Håller på att skriva ihop ett brev till utredaren i Lerum. Skulle vilja ha inlägget där B skriver att en katt for iväg som en raket med en kniv i ryggen.
Citera
2009-08-17, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zakzor
Kan inte någon komma in där och reda ut allt för mig, utan cencur.
Jag väntar innerligt på en sammanfattning av hela förloppet

Jag tror alla drog ifrån den.. ska jag lägga upp en ny?
Citera
2009-08-17, 21:17
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kammmma
Håller på att skriva ihop ett brev till utredaren i Lerum. Skulle vilja ha inlägget där B skriver att en katt for iväg som en raket med en kniv i ryggen.
Jag läste just den formuleringen i brevet till brottsoffret (men jag är ju lite senfärdig...)
Har han skrivit det i ett inlängg oxå???!!!
Citera
2009-08-17, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Om ni, likväl som jag också tar han på orden om detta (dvs antar att ingen av oss har sett han sitta och kniva en kattjävel i någon buske, utan går efter det som FB's detektivbyrå har kommit fram till), så hur ser ni på det jag quotade ovan?

Personligen tror jag inte att han släpade sin lönnfeta kropp till videon och tröck ut kassetten på den lilla sjöjungfrun som straff...
Katter likväl som småkids är ju fysiskt underlägsna honom, vill egentligen inte spekulera, men ska ni avskriva det enbart på vad ni tror att ingen person kan göra - även fast det inte riktigt är i samma nivå?
Han har ju uppenbarligen inte dödat något barn, ännu?

Även den här fetlagda delen är ju väldigt intressant att få klarhet i, om man tar honom på orden alltså...

Citat:
Eldade upp lekplatsen igår (fan, det var rena grillpartyt att se skiten knastra och braka samman , och några meter ifrån mig står polisen och brandkåren och undrar "Vem kan ha gjort något sånt här?", och där står jag mitt framför näsan på de korkade fascistjävlarna och betraktar allt. Lättare att komma undan än vad man tror, om man bara vet hur man ska låtsas vara för att smälta in), stuckit en kniv i ryggen på en katt för nöjes skull (ville veta hur det kändes, kändes rätt bra), dränkte en katt (kändes ännu bättre), försökte dränka en annan, smugglat narkotikaklassade preparat, hotat folk (hotade min mamma med kniv i andra ring när hon gjorde mig arg ), anlagt åtminstone tre bränder i tätbebyggda områden, eldat upp en padda (den får jag nog dubbla livstidstraff för, haha), stulit det jag vill ha, allt från böcker till pengar, skadat mina småsyskon (när de inte skötte sig), allvarligt vandaliserat områden, bilar och annat för nöjes skull, kört bil berusad och utan körkort, sexuellt utnyttjat folk m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in