Citat:
Ursprungligen postat av
Mikkka
Bernard123 om jag inte minns fel, ska kolla lite gamla inlägg.
Någon som vet när han hamnade på rättspsyk?
Nej, jag kollade nu. Darius83 är det. (Moderator: han har självoutat sig i inlägg #3229 så eventuell 1.06 bör inte gälla).
Hittade ett snabbt citat som inte var ordagrant exakt det jag skrev men har samma andemening:
Citat:
Har du några problem med honom, så försök göra något åt det. Du kan ge dig fan på att du kommer stå öga för öga mot en som kan ha ihjäl dig utan att blinka
Det finns mer.
Man märker rätt snabbt vilket jävla dårhus-jon det är när man läser hans inlägg. Han sitter bra där han sitter.