2019-08-07, 18:14
  #3373
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Med tanke på att han suttit såpass länge bögen så lär han ju fortfarande anses psykiskt störd. Lär väl knappast bli utsläppt.


Fast ... djurplågare brukar väl inte låsas in i fleeeeeera år? Läkarna måste ju ha sett något mörkare bakom detta, har han möjligtvis berättat att han fantiserar om att mörda människor månntro?
Citera
2019-08-07, 18:23
  #3374
Medlem
vad var hans psykiska sjukdom? framkom det alls varför han torterade djur?
Citera
2019-08-07, 18:25
  #3375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Fast ... djurplågare brukar väl inte låsas in i fleeeeeera år? Läkarna måste ju ha sett något mörkare bakom detta, har han möjligtvis berättat att han fantiserar om att mörda människor månntro?
han hade ju teckningar på seriemördare på något foto i sitt eget rum.
Citera
2019-08-07, 18:26
  #3376
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krystian
han hade ju teckningar på seriemördare på något foto i sitt eget rum.

haha underbart..
Citera
2019-08-07, 18:58
  #3377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
haha underbart..
Finns säkert större bild någonstans
https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/22780/images/2009/ckel_50046384.jpg
Citera
2019-08-07, 19:01
  #3378
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krystian
Finns säkert större bild någonstans
https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/22780/images/2009/ckel_50046384.jpg

Ed Gein, Charles Manson, Teddan Bundy och... Einstein..?
Citera
2019-08-07, 19:08
  #3379
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Fast ... djurplågare brukar väl inte låsas in i fleeeeeera år? Läkarna måste ju ha sett något mörkare bakom detta, har han möjligtvis berättat att han fantiserar om att mörda människor månntro?

Nä såklart läkarna har sett hans beteende som djupt alarmerande. Han har säkerligen fantiserat om att mörda människor med, men han var nog för feg för det som tur var det lilla missfostret.
Citera
2019-08-07, 19:35
  #3380
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Nä såklart läkarna har sett hans beteende som djupt alarmerande. Han har säkerligen fantiserat om att mörda människor med, men han var nog för feg för det som tur var det lilla missfostret.

Gärningsmannen har ju själv skrivit i den här tråden och förklarat att han är "farlig" och fortfarande "har förmågan att döda en människa". Jag parafraserar eftersom jag inte hittar de exakta citaten och inte ids lägga tid på att leta efter den här lilla spyans inlägg. Förhoppningsvis läste någon vårdare dessa uttalanden.

Han sitter bra där han sitter.
Citera
2019-08-07, 20:06
  #3381
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Gärningsmannen har ju själv skrivit i den här tråden och förklarat att han är "farlig" och fortfarande "har förmågan att döda en människa". Jag parafraserar eftersom jag inte hittar de exakta citaten och inte ids lägga tid på att leta efter den här lilla spyans inlägg. Förhoppningsvis läste någon vårdare dessa uttalanden.

Han sitter bra där han sitter.

Skrev han det under tiden på rättspsyk eller dessförinnan?
Citera
2019-08-07, 20:08
  #3382
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Skrev han det under tiden på rättspsyk eller dessförinnan?

På rättspsyk.

Är i alla fall 99% säker. Kommer inte ihåg hans användarnamn men han borde inte vara svår att hitta här i tråden.
Citera
2019-08-07, 20:25
  #3383
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
På rättspsyk.

Är i alla fall 99% säker. Kommer inte ihåg hans användarnamn men han borde inte vara svår att hitta här i tråden.

Bernardo123 om jag inte minns fel, ska kolla lite gamla inlägg.

Någon som vet när han hamnade på rättspsyk?
__________________
Senast redigerad av Mikkka 2019-08-07 kl. 20:33.
Citera
2019-08-07, 20:37
  #3384
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Bernard123 om jag inte minns fel, ska kolla lite gamla inlägg.

Någon som vet när han hamnade på rättspsyk?

Nej, jag kollade nu. Darius83 är det. (Moderator: han har självoutat sig i inlägg #3229 så eventuell 1.06 bör inte gälla).

Hittade ett snabbt citat som inte var ordagrant exakt det jag skrev men har samma andemening:

Citat:
Har du några problem med honom, så försök göra något åt det. Du kan ge dig fan på att du kommer stå öga för öga mot en som kan ha ihjäl dig utan att blinka

Det finns mer.

Man märker rätt snabbt vilket jävla dårhus-jon det är när man läser hans inlägg. Han sitter bra där han sitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in