Satt just och läste igenom hans alster igen och kom att tänka på detta.
Citat:
står polisen och brandkåren och undrar "Vem kan ha gjort något sånt här?", och där står jag mitt framför näsan på de korkade fascistjävlarna och betraktar allt. Lättare att komma undan än vad man tror, om man bara vet hur man ska låtsas vara för att smälta in), stuckit en kniv i ryggen på en katt för nöjes skull (ville veta hur det kändes, kändes rätt bra), dränkte en katt (kändes ännu bättre), försökte dränka en annan, smugglat narkotikaklassade preparat, hotat folk (hotade min mamma med kniv i andra ring när hon gjorde mig arg ), anlagt åtminstone tre bränder i tätbebyggda områden, eldat upp en padda (den får jag nog dubbla livstidstraff för, haha), stulit det jag vill ha, allt från böcker till pengar, skadat mina småsyskon (när de inte skötte sig), allvarligt vandaliserat områden, bilar och annat för nöjes skull, kört bil berusad och utan körkort, sexuellt utnyttjat folk m.m.
Detta kanske har diskuterats tidigare, men jag har för mig det skrivits om en däckad tjej på någon fest tidigare. Folk låter dock för mig som mer än EN tjej. Undrar hur många som på olika sätt blivit utsatt för denna individ egentligen.
Att han i flera inlägg påtalar idiotin med att skriva de värsta brott man gjort, tyder ju också på att grövre brott än djurplågeri har begåtts...