Jag har en polare som påstår sig leva på mjölk + Oboy.. Denne har gjort det i kanske ett år, om inte mer.. Är detta möjligt eller ljuger personen?
Själv tror jag inte att det är möjligt eftersom man måste väl ha en massa konstiga vitaminer som kommer från annat än mjölk, sen har jag hört att kroppen inte pallar med samma föda hela tiden..
Jag har en polare som påstår sig leva på mjölk + Oboy.. Denne har gjort det i kanske ett år, om inte mer.. Är detta möjligt eller ljuger personen?
Själv tror jag inte att det är möjligt eftersom man måste väl ha en massa konstiga vitaminer som kommer från annat än mjölk, sen har jag hört att kroppen inte pallar med samma föda hela tiden..
Om detta skulle vara möjligt, vilket jag tvekar på, skulle personen i fråga troligen må ganska dåligt om dagarna. Kanske t.o.m. bli sjuk, hur jävla bra kan immunförsvaret må av den kosten
Personen rör ju inte så mycket på sig på dagarna eller så, fast personen verkar ju inte dålig på så sätt utan kanske bara lite trött. Nja, mytoman vet jag inte om denne är men kanske snackar lite mycket vissa gånger.