2019-03-27, 09:58
Medlem
finns det ett specifikt sätt att dölja icke-kontrollerade droger för att inte bli fångad när du skickar den i paket? dvs material, mängder etc.
Citera
2019-03-27, 15:30
Medlem
Emmoelmas avatar
Hej på er! Ni är alla så erfarna här inne och har stor kunskap. Behöver fan ert råd och ett stöd just nu. Jag beställde 200 st Pregabalin från Amsterdam innan jul som togs i tullen. Fick brev igår om att de har mina tabs och att de förverkas om en månad och att jag ska kontakta dem. Jävlar alltså. Ovanpå allt skit har jag en likadan beställning som skickades i torsdags men som inte kommit och jag är fan säker på att de norpat den också trots jävligt bra stealth och vakuum och hela skiten. Jag vet, jag är jävligt dum men medicinberoende är inte att leka med.
Vad har jag att vänta mig om de norpat även detta paket? Vad säger och gör de? Vad säger och gör jag?
Fan , helvetes skit... Råd snälla!
Citera
2019-03-30, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmoelma
Hej på er! Ni är alla så erfarna här inne och har stor kunskap. Behöver fan ert råd och ett stöd just nu. Jag beställde 200 st Pregabalin från Amsterdam innan jul som togs i tullen. Fick brev igår om att de har mina tabs och att de förverkas om en månad och att jag ska kontakta dem. Jävlar alltså. Ovanpå allt skit har jag en likadan beställning som skickades i torsdags men som inte kommit och jag är fan säker på att de norpat den också trots jävligt bra stealth och vakuum och hela skiten. Jag vet, jag är jävligt dum men medicinberoende är inte att leka med.
Vad har jag att vänta mig om de norpat även detta paket? Vad säger och gör de? Vad säger och gör jag?
Fan , helvetes skit... Råd snälla!

Beställ inte från svartlistade länder helt enkelt. Vad är vittsen att beställa lyrica utrikes när det alltid funnits inrikeshoppar?

Förövrigt är såna brev från tullverket standard även fast de slutat skicka sådana till mig. Skulle inte oroa mig, händer i princip ingeting om man ignorerar brevet. Fallet avskrivs så småningom.
Citera
2019-03-31, 03:22
Medlem
om de ej är receptbelagt i Sverige eller narkotika så låter tullen drogerna komma igenom har jag hört. T.ex tianeptine, bromantane,phenibut etc.
Citera
2019-03-31, 03:47
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Beställ inte från svartlistade länder helt enkelt. Vad är vittsen att beställa lyrica utrikes när det alltid funnits inrikeshoppar?

Förövrigt är såna brev från tullverket standard även fast de slutat skicka sådana till mig. Skulle inte oroa mig, händer i princip ingeting om man ignorerar brevet. Fallet avskrivs så småningom.

För att även om 3 av 4 paket fastnar i tullen så har man fortfarande tjänat pengar på det när det gäller just lyrica. Folk verkar ju tro att det är okej att ta vilka idiotpriser som helst på svenska darknet nu för tiden. Det är inte ekonomiskt gångbart att köpa lyrica inrikes om man tar 2g+ dagligen och ska betala 30kr+ kapseln.

Men ja, Holland kanske inte var det smartaste landet att beställa ifrån.
Citera
2019-04-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superflippat
Brukar beställa 3 cmc ibland ca 25g åt gången. Det klassas nu 5e april.

Om man beställer och det blir taget då är väl 25G väldigt mycket och straffbart med fängelse. Eller hur funkar det. Blir det som koks straff

Vad gör man om det fastnar efter klassning

Jag funderade också på hur straffskalan ser ut på det. Och om man har beställt det INNAN 5e April, kan de hålla det då tills dagen efter och klämma åt en för narkotika?
Citera
2019-04-02, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejutter
Jag funderade också på hur straffskalan ser ut på det. Och om man har beställt det INNAN 5e April, kan de hålla det då tills dagen efter och klämma åt en för narkotika?

Nej du får ett brev om att de bränner upp det. Ring inte om de säger att du ska ringa

Fuck em all
Citera
2019-04-02, 19:13
Medlem
Singapore (malaysia) högrisk?
Senast redigerad av HackForums 2019-04-02 kl. 19:15.
Citera
2019-04-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
Singapore (malaysia) högrisk?

Allt som går utanför EU är fan högrisk idag?
Citera
2019-04-02, 21:35
Medlem
Citat:
Allt som går utanför EU är fan högrisk idag?
innanför EU också.... verkar som sverige stater spenderar mest skatt för/till tullen.
Citera
2019-04-03, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
innanför EU också.... verkar som sverige stater spenderar mest skatt för/till tullen.

Har fått många såna där vita vadderade kuvert från EU, där de dragit av remsan och kollat vad som är i, sen tejpat remsan med vanlig genomskinlig hustejp och skickat vidare till mig. Tycker det inte är ok när de gör det, känns som de selektivt tror att jag beställer olagligheter. Är det samma sak för dig, att de har stenkoll?
Citera
2019-04-04, 10:13
Medlem
Citat:
Har fått många såna där vita vadderade kuvert från EU, där de dragit av remsan och kollat vad som är i, sen tejpat remsan med vanlig genomskinlig hustejp och skickat vidare till mig. Tycker det inte är ok när de gör det, känns som de selektivt tror att jag beställer olagligheter. Är det samma sak för dig, att de har stenkoll?
nej de skickar bara tillbaks mina paket utan att informera mig om de... jag beställer inte i höga mängder bara personligbruk och jag beställer ej narkotika men de är ibland receptbelagta medicin i sverige.. så det kan vara därför dom e hårdare mot narkotika. Ja de öppnar paketet om de tror de är droger i, de har till och med sagt det till mig via e-mail. om de är receptbelagt i sverige eller narkotika så tar dom paktet (skickar tilbks recept medicin bara ) annars får du det. Är det i höga mängder narkotika så kommer dom nog kontakta dig.
Senast redigerad av HackForums 2019-04-04 kl. 10:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in