2010-11-17, 12:46
Medlem
C8K4s avatar
En polare som lyckades med hjälp av Firesheep att göra detta evenemang:

http://www.facebook.com/event.php?eid=119465508117737

Att läsa kommentarerna kan också vara skojjigt.
Citera
2010-11-17, 14:38
Bannlyst
Förhållande "Min hand/starcraft"
Citera
2010-11-17, 17:36
Medlem
C.O.T.Ns avatar
När man kollar Facebook här på jobbet och glömmer att stänga ner så är det fritt fram för en busig kollega att skriva lite. Skrev just på en kollegas, en kvinna 40+, sida "Någon som vet en mirakelkur mot hemorojder? Kan ju för fan knappt sitta ner "

Hahaha nu är det bara att invänta reaktionen
Citera
2010-11-17, 18:33
Medlem
macbookishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnbartJag
"Borstade tänderna för första gången på 6 dar. så jävla underbar känsla!"

Sånna där facerapes är ju faktiskt dom roligaste man kan skriva i statusuppdateringen
Citera
2010-11-17, 18:58
Medlem
JayPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abruzzi
Som rubriken lyder: vad gör ni, vad skriver ni osv i den ultimata facerape:en på facebook?

Mina polare facerapade mig på ett ytterst underhållande sätt, de skrev detta för ett par dagar sedan:

"Är det verkligen BARA jag som missat att SD tagit sig in i riksdagen?"

Tråkiga var att folk inte hade en tanke på att det kunde vara en facerape, vilket inte var speciellt kul, dock så träffar ju facerapen mycket hårdare om den inte är uppenbar.
Citera
2010-11-17, 22:37
Medlem
Aniss avatar
Haha, jag har gjort den ultimataste grejen på en en polare, han var hemma hos mig och hade glömt att logga ut från facebook så jag satte mig och började köra brutalaste facerapen EVER, först skrev jag lite i loggen att "Det är så kallt ut men tur att man har Addes röv så man kan stoppa ner händerna och värma sig " lite småtråkig men senare så gick jag till min kompis polares morsa och skrev, "Tjena baby, du är inte sugen på en omgång ikväll?" , dock så slutade det inte bra, fick en käftsmäll och vaknade upp med en stor fläskläpp senare
Citera
2010-11-17, 22:49
Medlem
Aniss avatar
Tystnaden som uppstår när en kvinna inte väljer strykjärnet i monopol...
Citera
2010-11-17, 23:09
Medlem
ak-jorgens avatar
Jag har en polare som brukar ligga runt lite va och den klanten har flera av brudarna på facebook som vänner . Iaf så gjorde jag en kul grej en gång och taggade några brudar i ett inlägg med efterföljande text; "... grattis till kliet i muttan!" Mäkta förbannad han var sen eller, för att inte tala om den efterföljande situationen som uppstod där alla brudarna stod med i samma inlägg samt att hela polarens kontaktlista såg det
Citera
2010-11-17, 23:25
Medlem
nittionios avatar
Att ta bort polarens 200 vänner, ja jävlar.
Citera
2010-11-17, 23:57
Medlem
searchfunctions avatar
Inte för att jag någonsin gjort det och skulle nog inte komma för mig att göra det, men några idéer som kanske skulle kunna vara något. Det ska ju inte vara allt för uppenbart men ändå någonting som andra människor kanske bryr sig om.

-Göra ett sånt där quiz application där man testar om man autism och svara så personen får asperger syndrom.

-Eller gå med i någon sjukdomsgrupp. Typ Psoriasis som har många medlemmar samt en hyfsat snygg bild. Eller någon cancer såklart.

-Eller bara lite diskret skriva "Ibland blir jag så trött på dessa blattar...", "Jaha, abort i morgon då."
Eller kanske "Fan vad det är gött att ha soc. Bara att gå hemma hela dagarna" bör få lite uppmärksamhet?
Citera
2010-11-18, 00:42
Medlem
VoldtekTsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuuul
Jag skapade grupperna:

Vi som skäms när hunden får syn på kuken man runkar.
Vi som heilar vid fel tillfälle.
Vi som hatar när vi skit på skjortmanschetten när vi bajsar på krogen.

på vänners konton å bjöd in alla deras vänner, succcééééé

Då vet vi vem din vän är Jippi
Citera
2010-11-18, 05:01
Medlem
Maximatuss avatar
Det roligaste är ju att skicka ut ett PM till 70-80 vänner där man bjuder in de till en fest hos personen man facerapar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in