2012-10-24, 21:16
  #1513
Medlem
Kethrs avatar
https://www.dropbox.com/s/xchngmagl75lx6r/facerape.png?m
Citera
2012-10-26, 16:45
  #1514
Medlem
Pyzkos avatar
Jag o en polare skrev en hel avskedsbrev på en polares facebook Hela han släkt han har på fb ringde o undrade vad som stod fel med mera
Citera
2012-11-09, 09:44
  #1515
Medlem
"Moderaterna sa till mig att jag skulle satsa på mig själv så igår tog jag tag i saken med egna händer (i dubbel bemärkelse) och runkade i motvind. Nu säger alla till mig att jag ska satsa på Jimmie Åkesson 2014. Övar till denna. http://www.youtube.com/watch?v=bSrk9p74ldU&feature=fvwrel"
Citera
2012-11-09, 11:05
  #1516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelect
Annonser är riktigt roligt

exempel

Katt säljes pga av tidsbrist! Pris diskuteras över telefon
Nummer : 0731234567
Om du nu skall göra det så ta i ordentligt:

"Kattunge botskänkes på grund av tidsbrist. Avhämtas imorgon före 07:00 annars skjuts den, först till kvarn!"

Lägg ut det en lördagskväll, risken är att första djurvännen står på tröskeln redan klokcan 6 på söndagmorgonen.

(Nej, jag har inte provat den själv, då jag inte tycker såntdär är kul)
Citera
2012-12-17, 17:22
  #1517
Medlem
majkenofdooms avatar
Plockade bort en del vänner från en kompis vännerlista. Har funderat på att plocka bort samtliga vänner från någonsin lista, dock tror jag det blir fett dålig stämning då.
Citera
2012-12-17, 18:19
  #1518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kethr
https://www.dropbox.com/s/xchngmagl75lx6r/facerape.png?m
KUNG! Måste användas!

Själv har man skrivit: "Saknar tiden när man va liten och kunde gå ut och bara titta på stenarna"

Inte så kul dock
Citera
2012-12-17, 20:21
  #1519
Medlem
jenny747s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterWindu
KUNG! Måste användas!

Själv har man skrivit: "Saknar tiden när man va liten och kunde gå ut och bara titta på stenarna"

Inte så kul dock

tycker det roliga med sånna rapear är när folk svarar seriöst och bah "åh, jag vet, allt var så lätt <3 tänker på dig gumman <3 <3"
Citera
2012-12-17, 23:35
  #1520
Medlem
Choiiss avatar
Blev facerape'ad en gång där hen skrev "KÖRKORT!!!"

Slutade med typ femtio kommentarer och att släktingar ringde och gratulerade o.s.v.
Sög ju rätt hårt att förklara den
Citera
2013-03-25, 22:50
  #1521
Medlem
Triremers avatar
Nu var det ju inte jag som gjorde det utan mina vänner. De la till alla mina grannar på Facebook, bland annat en nyinflyttad tjej som är rätt snygg. Undra vad fan hon tänker. Jag har bara hälsat på henne några enstaka gånger.

Den feta kärringen under har de också lagt till haha.
Citera
2013-03-26, 20:39
  #1522
Medlem
urban.os avatar
jag skrev snopp i status flätet på min låtsas mamma en gång i tiden
Citera
2013-03-26, 20:42
  #1523
Bannlyst
Facerejpade min bästa polare att han hade vunnit en TV-triss. Och hade chans till 100k i 25 år. Den fick typ 21001204 likes och 120390213 kommentarer innan han jag facerejpade såg det. Hans mamma, syster osv hade skrivit och alla var helt i extas. Det var mitt mest lyckade facerejp .
Citera
2013-04-09, 12:29
  #1524
Medlem
Fonsyfuns avatar
Jag brukar inte facerapa eftersom det är idiotiskt, men nu blec jag det av en vän, så jag var tvungen att ge igen Han är, hur ska jag säga, av utlänskt ursprung. Han var därför medlem i facebook gruppen "Sverigedemokraterna i riksdagen nej tack" jag gick ur den och lade istället in had i "Sverigedemokraterna i riksdagen ja tack"

Kanske inte så kul för vissa men jag tycte det var jävligt skoj, inte direkt skadligt heller Jag tror inte att han har fattat det än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in