Jag brukar inte facerapa eftersom det är idiotiskt, men nu blec jag det av en vän, så jag var tvungen att ge igen

Han är, hur ska jag säga, av utlänskt ursprung. Han var därför medlem i facebook gruppen "Sverigedemokraterna i riksdagen nej tack" jag gick ur den och lade istället in had i "Sverigedemokraterna i riksdagen ja tack"
Kanske inte så kul för vissa men jag tycte det var jävligt skoj, inte direkt skadligt heller

Jag tror inte att han har fattat det än.