2009-08-16, 21:01
Medlem
norling

Jag har en teori om att han numera sitter hemma i sitt tv-rum med sin familj. Familjen har han mördat och snyggt klätt in i aik matchställ. I bandspelaren rullar AIK-DIF från 2006 (3-1) om och om igen samtidigt som norling sitter med tränarkostymen och pratar med sin familj "såg du den där?" "bra boateng, ser ni?" så sitter han varje dag och tittar med tom blick!!!!
Citera
2009-08-18, 15:32
Medlem
skandal att denn tråd dog då!
Citera
2009-08-18, 16:07
Medlem
RS-Kickers avatar
Jag gick i samma skola som honom

Tycker det var intressant i dokumentären om Black Army att han spelade så ovetande om BA när han sedan syntes på bild tillsammans med järngänget.
Citera
2009-08-18, 17:13
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RS-Kicker

Tycker det var intressant i dokumentären om Black Army att han spelade så ovetande om BA när han sedan syntes på bild tillsammans med järngänget.

Vad snackar du om för dokumentär om Black Army? Menar du avsnittet av Insider i TV3 som handlade om Firman Boys? Viss skillnad på dessa två organisationer...
Citera
2009-08-18, 21:30
Medlem
BagarenBs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vad snackar du om för dokumentär om Black Army? Menar du avsnittet av Insider i TV3 som handlade om Firman Boys? Viss skillnad på dessa två organisationer...

Dessutom är väl järngänget en gammal djurgårdsliga?
Citera
2009-08-19, 10:26
Medlem
RS-Kickers avatar
Ni vet vad jag menar, det är hufvudsaken.
Citera
2009-08-19, 11:49
Medlem
Du menar Insider-reportaget där Insider försöker ljuga ihop att Norling är och träffar firman när Norling i själva verket är nere på en fotbollsturnering anordnad av Black Army och där han på bilderna står med folk från Black Armys styrelse.
Patetiskt att Insider ljuger om att det är firmamedlemmar Norling står med när han i själva verket står med Black Army sytelsefolk (varav en är tjej).
Det är väl stort när tränaren kommer ned på en turnering som supportrarna arrangerar.

Insider försöker alltid ljuga i sina reportage och tyvärr går gemene man på deras skitsnack.
Citera
2009-08-20, 17:12
Medlem
BagarenBs avatar
Citat:
Ni vet vad jag menar, det är hufvudsaken.

Nej faktiskt inte.
Citera
2020-07-27, 14:30
Medlem
Snarflans avatar
Han har fått sparken av AIK fotboll precis och det var ju bra.
Citera
2020-07-27, 23:23
Medlem
FiniteLifes avatar
Så med andra ord gör han inte så mycket nuförtiden.
Citera
2020-07-28, 00:59
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarflan
Han har fått sparken av AIK fotboll precis och det var ju bra.

Det var det sämsta AIKs styrelserum kunde göra.
Vem ska lyckas vända trenden för AIK om inte kung Norling?
Citera
2020-07-28, 01:02
Medlem
Snarflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det var det sämsta AIKs styrelserum kunde göra.
Vem ska lyckas vända trenden för AIK om inte kung Norling?

Det får vi se, hade dock hellre sett att han gått tillbaka till AIKs gamla 4-4-2 spel och att dom skickade parasiten BW åt helvetet men så är livet nu får vi ta det härifrån...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in