Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-14, 19:13
Medlem
Bengrots avatar
Är inblandad i en diskussion på familjeliv (!) där ett antal muslimer hävdar att det inte var en muslimsk attack. Finns det någon teori eller bevis som stödjer detta? Någon bra länk antingen här på forumet eller på nätet i övrigt? Jag har sökt men inte hittat.
Citera
2009-08-14, 19:16
Medlem
yukkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Är inblandad i en diskussion på familjeliv (!) där ett antal muslimer hävdar att det inte var en muslimsk attack. Finns det någon teori eller bevis som stödjer detta? Någon bra länk antingen här på forumet eller på nätet i övrigt? Jag har sökt men inte hittat.

checka zeitgeist the movie så får du alla svar
Citera
2009-08-14, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yukkk

Fahrenheit 9/11 ger också en del teorier
Citera
2009-08-14, 19:21
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yukkk
OK, ska leta reda på de filmer som har nämnts. Ska bli intressant.
Citera
2009-08-14, 19:24
Bannlyst
USA som ligger bakom det, när föddes du?
Citera
2009-08-14, 19:26
Medlem
dem som utförde attackerna var muslimer. men att säga att muslimer var bakom det är fel.

Om en kristen man dödar någon så betyder det inte att kristna låg bakom mordet.
Citera
2009-08-14, 19:27
Bannlyst
Det är dock viktigt att klargöra att dessa enbart är teorier, vilka inte är på något sätt bevisade. Det finns många teorier men med liten verklighetsförankring kring dess klargöringar och fakta. Nu hinner jag inte skriva så mycket så jag återkommer senare ikväll.

MVH
Citera
2009-08-14, 19:38
Medlem
gasten2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot

nä självklart inte, jag hörde att det var vattenfall som låg bakom hela grejen,, de kör ju med sina " två hål i väggen"
Citera
2009-08-14, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gasten2
nä självklart inte, jag hörde att det var vattenfall som låg bakom hela grejen,, de kör ju med sina " två hål i väggen"

Är det inte Com hem som har två hål i väggen
Citera
2009-08-14, 19:53
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steel-core
Är det inte Com hem som har två hål i väggen
Nee dom har tre!
Citera
2009-08-14, 20:27
Bannlyst
Det känns lite "spaceutnyttjande" och drastigt att starta en ny tråd med frågeställningen; Vem utförde attentaten? Det finns en stor befintlig tråd redan där tvivel och frågor tas upp och där div teorier spekuleras. Kanske vore det bra för TS att själv läsa igenom denna tråd:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=470198
Citera
2009-08-14, 21:35
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Det känns lite "spaceutnyttjande" och drastigt att starta en ny tråd med frågeställningen; Vem utförde attentaten? Det finns en stor befintlig tråd redan där tvivel och frågor tas upp och där div teorier spekuleras. Kanske vore det bra för TS att själv läsa igenom denna tråd:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=470198
Tack, över 14 000 inlägg att plöja igenom. Nu har jag lite att göra för ett par dagar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in