Citat:
Ursprungligen postat av Fnords
Nu har jag letat men inte hittat någon tråd som beskriver detta. Det i sig tyder i och för sig på att felet ligger på min sida, men nån kanske känner igen symptomen och kan ge mig hjälp...
Sedan ungefär en vecka så beter sig mina prenumerationer helkasst.
Symptomen är vad jag kan se att jag under mina prenumerationer kan se att nya inlägg gjorts, men när jag klickar på "pilen" för att gå till sista gjort inlägg så får jag istället en länk som går till mitt i tråden, och det verkar vara den sidan som var sist när jag startade prenumerationen.
Låter märkligt om det skulle vara browserberoende, men utifall att: jag kör firefox 5.0.
Jag har något liknande problem med Explorer 9. När jag varit inne i någon av mina prenumerationer under dagen och det har skrivits mer i ämnet hamnar jag alltid tillbaks till där jag var senaste gången jag loggade in.
Fan vad svårt och konstigt det där lät, men om jag försöker förklara såhär:
Jag kommer in på morgonen och kollar mina prenumerationer, jag hamnar på det senaste jag läst och läser av 2 nya sidor som skrivits. När jag därefterpå eftermiddagen ser att det skrivits mer i denna prenumeration (2 sidor som exempel) så klickar jag in mig igen och kommer tillbaks till samma ställe som jag kom till på morgonen.
Är det någon som förstår det jag skriver förresten?