2003-12-12, 13:26
Medlem
Keyser Sozes avatar
Fredagar kan vara långa och man sitter och önskar att man hade en kall öl i nypan redan efter lunch.Om ni vore lediga:vilken tid skulle ni börja hinka?
Citera
2003-12-12, 13:30
Medlem
dots avatar
Om jag var ledig tar jag en öl så fort det gick (måndag fm).

Om jag arbetade skulle jag ta en öl till fredagslunchen.
Citera
2003-12-12, 13:33
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keyser Soze
Fredagar kan vara långa och man sitter och önskar att man hade en kall öl i nypan redan efter lunch.Om ni vore lediga:vilken tid skulle ni börja hinka?

Supa slutade jag med när jag var runt 21-22.. men vid femsnåret kan en öl glida ner kanske.

Skulle personligen känna mig lite orolig om jag var sugen på öl redan vid lunch..
Citera
2003-12-12, 13:33
Medlem
Jag är helt ledig idag så första ölen öppnas nog vid tretiden i eftermiddag. Annars blir det när i regel så fort jag kommit hem för dagen.
Citera
2003-12-12, 13:37
Medlem
AnkBanks avatar
Ska snart dricka öl här på jobbet.

Aningen friare här i fina Danmark
Citera
2003-12-12, 13:46
Medlem
zappzapps avatar
så tidigt som möjligt

okej kanske inte, märkte att jag blev lite fundersam när jag såg folk dricka vin till lunchen på ikea innan idag
Citera
2003-12-12, 13:52
Bannlyst
Jag förstår inte vad som är så kul med att supa. Är man sugen på att hinka öl vid lunchtid har man problem.
Citera
2003-12-12, 13:52
Medlem
BloodyMarys avatar
Är jag lite småbakis en Lördagförmiddag, och har dottern utleasad kan jag enkelt knäcka en öl till "frunch", strax efter uppvaknandet.
Baksmällan lindras och man kan sitta framför datorn lite lagom luddig i huvudet.
Men annars är väl 3-4 tiden rätt lagom om man ska dricka litegrann. 7-8 tiden om man tänkt sig att festa ordentligt
Citera
2003-12-12, 13:53
Medlem
Keyser Sozes avatar
Vafan???Har dom vin på IKEA nu???Jag som stretat emot varje söndag att åka dit och handla med frugan!!
F.Ö. så märker jag att det finns typiska svenska alkoholmoralister som hittat hit och det är ju trevligt.Är man uppvuxen i ett smhälle där Systemet styr ens värderingar så får man acceptera att bli kallad alkoholist även vid måttligt bruk.Att bli sugen på bira är nog inte så ovanligt som en del tycks tro....
Citera
2003-12-12, 13:55
Bannlyst
Jag sitter och inväntar hockeymatch, och med detta innebär en hel del supa, och svordomar!
Väl Mött & Scchhkkålll kamrater!!

/BOozer!!
Citera
2003-12-12, 13:55
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Vodka i morgonkaffet för min del...

(ska inte den här tråden ligga under alkohol)
Citera
2003-12-12, 14:01
Medlem
Laments avatar
hehe det softaste är att ta en ordentlig pizza vid typ 16:00 på fredagen efter jobbet/skolan sen sitta å smälta maten till kanske 17:00. Då knäcker man en första öl å sen bara rullar det på!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in