Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-11, 20:12
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Är det bättre att starta en ny tråd inom ett ämne där det redan finns en existerande tråd, än att väcka den gamla tråden?
Varför denna tråden låstes förstår jag inte...
Citera
2003-12-11, 20:25
Medlem
Tråden är ju från tiden just efter 11 september. Det finns ingen orsak att gräva upp den nu.
Citera
2003-12-11, 20:31
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Tråden är ju från tiden just efter 11 september. Det finns ingen orsak att gräva upp den nu.

Ok, men begär man för mycket om man önskar att den som låser trådar motiverar varför?
Citera
2003-12-11, 20:38
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbo Viking
Ok, men begär man för mycket om man önskar att den som låser trådar motiverar varför?

Nej, det är inte för mycket begärt. Framförallt eftersom vi moderatorer kan låsa den samtidigt som vi postar. Men ser du nån som inte gör så, så skicka PM till moderatorerna i de aktuella forumet.
Citera
2003-12-11, 20:43
Medlem
dots avatar
Den givna frågan är nu hur pass fräsch en tråd måste vara för att man ska få posta i den. En vecka? En månad? Ett år? Eller vad?
Citera
2003-12-11, 20:45
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dot
Den givna frågan är nu hur pass fräsch en tråd måste vara för att man ska få posta i den. En vecka? En månad? Ett år? Eller vad?

Jag tycker att man kan få väcka trådar hur gamla dem än är, bara dem fortfarande är av intresse. Bättre det än att de ska skapas en jävla massa likadana trådar.
Citera
2003-12-11, 20:50
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
Jag tycker att man kan få väcka trådar hur gamla dem än är, bara dem fortfarande är av intresse. Bättre det än att de ska skapas en jävla massa likadana trådar.

Ja, annars kan ni ju lika gärna plocka bort sökfunktionen...
Citera
2003-12-11, 21:26
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbo Viking

Det var jag som låste tråden, och jag inbillade mig att det var så otroligt självklart varför så att jag helt sket i att motivera det. Om du läst igenom reglerna så skulle du ha hittat åtminstone en anledning till varför tråden låstes. Menmen, jag har lagt till en förklaring i tråden nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in