Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-13, 02:38
Medlem
Vet att detta har tagits upp tusen och en gång här, men jag hittar inte riktigt det jag letar efter.

Skulle vilja ha ett program som gör att jag kan spara musik som jag har på ipoden på datorn.

Vill hälst att det ska vara gratis. Provade med Senuti men deras prövoversion hade en gräns på 1000 låtar och det räcker ju inte..

Är det någon som har nått tips?
2009-08-13, 07:19
Medlem
Adam87s avatar
Sök....sök, sök, sök.
Använd Google också.
2009-08-13, 08:30
Medlem
carbsons avatar
itunes??
2009-08-13, 09:11
Medlem
wootens avatar
Precis av denna anledningen jag kommer ihåg varför jag avskyr apple. Allt ska vara så jävla automatiserat, vilket bara skapar problem. Att det inte ens går att överföra filer från sin ipod till datorn utan att behöva visa dolda filer och sedan få dom med en massa skumma namn känns jävligt korkat.
2009-08-13, 09:24
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Precis av denna anledningen jag kommer ihåg varför jag avskyr apple. Allt ska vara så jävla automatiserat, vilket bara skapar problem. Att det inte ens går att överföra filer från sin ipod till datorn utan att behöva visa dolda filer och sedan få dom med en massa skumma namn känns jävligt korkat.

Tanken är ju att det ska försvåra att du tankar över dina låtar från iPoden till din polares dator.
2009-08-13, 10:25
Medlem
felstavadds avatar
ipoddisk körde jag iaf: http://www.macupdate.com/info.php/id/19890

Kolla in det, har inte kört det på Leopard men på Tiger funkade den bra.
2009-08-13, 11:02
Moderator
^Eazs avatar
Som sagt sök i iPod tråden etc.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här