Okej. Ive fucked up.
Har glmt att betala en mobilfitthelvetesjvlakukrkning. Den skulle vara betald den 25juni (med omnejd). Har inte ftt ngot pminnelsebrev frn 3 fr min addressndring strulade. Fick g in till 3 och ndra det personligen och betala min rkning med kort ver disk i slutet av juli. Men tnker inte skylla p ngot snt, inser att jag inte har ngot annat val n att betala rkningen och det tnker jag gra utan protest. Ska fixa det i morgon.
Nu r det s att jag ftt ett brev frn Lindorf som r ett inkassofretag. Deras rkning r utskriven den 31a juli och efter en jvla massa luslsande i deras finstilta pisstext s ser jag att jag hade 8 dagar p mig att betala, vilket jag nu har missat. Dr str det att rendet kommer hamna hos fogden. Har inte ftt in ngon vana att kolla min brevbox ofta, men nu kommer det vl bli ndring p det antar jag..
S.. Vad kommer hnda? Kommer jag ha massa obehagliga betalningsanmrkningar och va fucked fr framtiden typ? Kommer jag ha fittsvrt att fixa lgenhet osv? Ska ringa Lindorf i morgon och frga dom hur jag ska gra!
Men som sagt, vet ni ngot, det kan vara vad som helst, sg det grna till mig!
Fitta! Jvla klantrvshelvete man r! Slarvar fan aldrig med sn hr skit annars. Kan ju tillggas att det r min frsta kontakt ngonsin med inkasso och fogden. Har inte hunnit f ett brev frn fogden heller..
Hoppas man kan f ngot lugnande ord.. Sitter och har ett nervst sammanbrott typ!