Jag har märkt att datorn har varit lite seg på sistonde vilket jag trodde innebar kanske bara en del spywares etc som jag skulle rensa bort senare. Men idag när jag lirade lite spel så laggade det extra mycket så jag öppnade aktivitetshantaren och kollade in på processer och tänkte stänga av all "onödig" process.
Det var då felet inträffade då jag stängde av "Explorer.exe" , sen dess så kan jag inte logga ut lr stänga av datorn (utan att ta ut kontakten), jag kan inte öppna aktivtetshantaren (stängs direkt av ). Ljudet krånglar och vägrar fungera. Vardagliga program så som skype, msn, spotify som jag brukar använda vägrar att starta, står "An internal error has occured" när jag försöker starta de.
Snälla, behöver verkligen hjälp!
Tack i förskott!
EDIT: Det enda som i princip fungerar är internet.
Angående F-secure online scannern. Jag har installerat och laddat ner allt som behövs. Och när jag trycker på "start" så ser jag att den här scannern ska starta, men precis som med allting så stängs den av direkt när den håller på att starta.
jag sitter på laptopen nu, och kör system recovery på den stationära och får se hur det går. Jag stängde som sagt av explorer exe idag, kan inte jag återställa datorn till så som den var igår?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!