• 1
  • 2
2009-08-12, 21:15
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infamous.
Satt precis en panna på 250mg bk-PMMA på 1 meter. Den satt väldigt bra, det kan jag lova er. Jeeeesus, så härligt! =)
Vilken kick dessutom. Har inte testat 4-MMC aka mephedrone men om det ger bättre kick än detta, ja.. Då vet jag inte riktigt! ;o

Pröva sätta en panna mephedrone! du kommer inte ångra dig
Citera
2009-08-13, 00:28
Medlem
300mg bomb, när den börjar slå en 0.1 lina kommer sitta najz som fan
Citera
2009-08-13, 01:16
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert1l
nej vill inte pajja ruset!!!! :P
enligt drugwiki lr vafan de heter så ståre stark dos - 300-500mg
Så vafan ja drar i mig en halv gubbe o ser va som händer :P
Hoppas ja mår braaaaaah <3
Bara jag som får känslan av att TS är för ung för att bruka methe?
Citera
2009-08-13, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Slemhinnorna i näsan och rektum är likadana, så varför inte kunna ta det nasalt om man kan ta det rektalt?
Fråga inte mig. Det här är bara vad jag upplever själv, plus många andra.
Citera
2009-08-13, 02:19
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Slemhinnorna i näsan och rektum är likadana, så varför inte kunna ta det nasalt om man kan ta det rektalt?
Nja, helt rätt har du inte. Anledningen till att methedronet fått så dåligt rykte nasalt måste verkligen berott på kass kvalitet.

Det gula, kristallina methedronet som går hett nu fungerar utmärkt nasalt.

Och som ett litet tillägg kan jag lägga fram en liten jämförelse på biotillgänglighet, snoken kontra röven. Nu har jag inte siffror på just methedrone, så jag går på tjackstatistik istället som bör ligga väldigt nära:
  • Oralt: 20-25% (Kan ha fått denna om bakfoten)
  • Nasalt: ~75%
  • Rektalt: 95-99%
  • Intravenöst: 100%
Citera
2009-09-08, 00:58
Medlem
192691s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Nja, helt rätt har du inte. Anledningen till att methedronet fått så dåligt rykte nasalt måste verkligen berott på kass kvalitet.

Och som ett litet tillägg kan jag lägga fram en liten jämförelse på biotillgänglighet, snoken kontra röven. Nu har jag inte siffror på just methedrone, så jag går på tjackstatistik istället som bör ligga väldigt nära:

Om det nu bara tas upp ca 20-25% oralt (jämfört med ~75%) nasalt, varför rekommenderar de flesta då oralt?
Citera
2009-09-08, 01:10
Medlem
hush83s avatar
För att dom där siffrorna är åt helvete fel
Citera
2009-12-09, 01:40
Medlem
Citat:

Så funkar det för mej faktiskt! (med tjack alltså). Förutom att bomba ju måste ge mer än 20-25%. Men enbart av min egen erfarenhet skulle jag fan säga (känslan av ruset man får ut givetvis! Inte min eller någon annans biotillgänglighet..) 60-70% nasalt, 90% Rektalt och 100% IV.

Funderar på att testa methedrone eller BZP/A2 rektalt. Någon som har några erfarenheter, råd eller tips att dela med sej av?
Citera
2009-12-10, 02:24
Medlem
kaptenrotskeggs avatar
bomba en 0,5a, öppna en bira, kolla nån schysst mv på youtube, typ, yves larrokk, med rise up, eller nåt sen när du känner att det kickar, i med en 0,25a i varje borre, luta dig tillbaka och snöa in på youtube ett par timmar. Nyckeln till framgång är ett par bra speakers till datorn, och hyffsat snort naturligtvis.
Citera
2009-12-10, 03:25
Medlem
BillLees avatar
Den enda gången jag testade methedrone, började jag med 2 x 70 linor, 15 min senare tog jag 2 x 100, 10 min senare tog jag 4 x 100, 10 min senare tog jag 260.
Kände knappt någonting.
Tog sedan lite Concerta, kände mycket mycket mer av det trots att det var en låg dos Concerta.
Citera
2009-12-10, 05:15
Medlem
Nymils avatar
Citat:

Oralt ~50% * .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem