2009-08-12, 16:49
Medlem
Linoftws avatar
Skulle vart skönt om ni fixade ett underforum under "drogodling" där odlare kan ha sina dagböcker istället för att det postas på den vanliga avdelningen. Mvh.
Citera
2009-08-12, 18:03
Medlem
Afrokamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linoftw
Skulle vart skönt om ni fixade ett underforum under "drogodling" där odlare kan ha sina dagböcker istället för att det postas på den vanliga avdelningen. Mvh.

Håller med, skulle vara trevligt med ett underforum för odlingsdagböcker/odlingstrådar.
Citera
2010-05-18, 10:42
Medlem
herrlustigs avatar
Förslag till nytt underforum - (Drogodling) Odlingsdagböcker

Tjenare!

Som t.ex. i Doping och dopingpreparat så finns det Kurrapporter som underforum.

Om man söker på detta: dagbok@drogodling så ser man att det finns en del dagböcker, och det är lite rörigt att alla dagböcker blandas med allt annat prat om odling.

Därför tycker jag man borde göra som i doping forumet, alltså göra ett underforum som heter t.ex. Odlingsdagböcker till Drogodlings forumet.

Mvh
Citera
2010-05-18, 17:55
Medlem
_abous avatar
Jag tycker det låter som en bra idé, det blir lite mer struktur och enklare när man bara scrollar runt.
När jag gjorde en sökning på "dagbok" inom Drogodling fick jag visserligen inte mer än 41 träffar, med det äldsta inlägget från 2007, så aktiviteten är kanske inte lika hög som på till exempel Swecan, men jag tror att det kan bero på att det helt enkelt inte finns något forum för det ännu, så folk tänker inte på att skapa en sån tråd.
Citera
2010-05-19, 10:11
Medlem
herrlustigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Jag tycker det låter som en bra idé, det blir lite mer struktur och enklare när man bara scrollar runt.
När jag gjorde en sökning på "dagbok" inom Drogodling fick jag visserligen inte mer än 41 träffar, med det äldsta inlägget från 2007, så aktiviteten är kanske inte lika hög som på till exempel Swecan, men jag tror att det kan bero på att det helt enkelt inte finns något forum för det ännu, så folk tänker inte på att skapa en sån tråd.
Jag håller fullständigt med!
Citera
2010-05-21, 20:47
Medlem
Det skulle vara riktigt grymt!
Citera
2010-05-22, 04:27
Medlem
flummares avatar
Jag är för det om man kan ha bilderna inbäddade i tråden, annars kommer jag ändå inte läsa någon sån tråd om jag behöver klicka på varenda bild utan o ens få en tumnagel. Ofta får man klicka flera gånger också.
Citera
2010-05-22, 05:02
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummare
Jag är för det om man kan ha bilderna inbäddade i tråden, annars kommer jag ändå inte läsa någon sån tråd om jag behöver klicka på varenda bild utan o ens få en tumnagel. Ofta får man klicka flera gånger också.
Det kommer nog aldrig införas på Flashback (av flera olika anledningar som tas i flera andra trådar), men du borde kolla in Flashscript, där finns en funktion för att förhandsvisa direktlänkade bilder direkt i inläggen.
Citera
2010-05-22, 11:46
Medlem
DCStar22s avatar
Tja jag snackar med en moderator istället kan ta ett tag innan dom ser en vanlig tråd och gör nått åt det..
Citera
2010-05-22, 12:09
Medlem
flummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Det kommer nog aldrig införas på Flashback (av flera olika anledningar som tas i flera andra trådar), men du borde kolla in Flashscript, där finns en funktion för att förhandsvisa direktlänkade bilder direkt i inläggen.
Tack! Synd att den bara var till FF.
Citera
2010-05-23, 13:18
Medlem
HaShMaNs avatar
Håller helt med om att det borde skaffas!
Citera
2010-05-23, 18:40
Medlem
Utopia.s avatar
Bra idé. Tycker även att tråden borde döpas om till Drogodling och drogframställning, så även syntetiska droger och kureringsmetoder etc ryms där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in