2009-08-12, 15:12
Medlem
AnTiVaLs avatar
Bara en enkät till folket så vi kan få en liten ungefärlig lista på hur många som har blivit av med sina kära odling genom att åka dit på reggae festivalen.

Så ni som känner er lite nere, kan gärna skriva här hur det känns att få sin lägenhet förstörd och prylar som blivit taget.
Citera
2009-08-12, 15:14
Medlem
AnTiVaLs avatar
Jag blev själv busted på reggaefestivalen och dem tog mina nycklar och rensade min etta som jag bor i!

Just nu mår jag inte så vidare bättre eftersom jag nu kommer bli utskickad härifrån oxo, det enda jag har kvar är en vodka och mina sista sparpengar gick till tillbehör för hobbyodling.

Men jag har korken kvar iaf!
Citera
2009-08-12, 15:20
Medlem
backflasharns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
Bara en enkät till folket så vi kan få en liten ungefärlig lista på hur många som har blivit av med sina kära odling genom att åka dit på reggae festivalen.

Så ni som känner er lite nere, kan gärna skriva här hur det känns att få sin lägenhet förstörd och prylar som blivit taget.

Skyll dig själv om du röker på en festival där polisens prio nr1 är att ta rökare.
Citera
2009-08-12, 15:23
Medlem
Det är i princip lika många som röker på alla festivaler, om jag vill röka så är ju URF den sista jag åker till, även om jag tycker om artisterna.
Citera
2009-08-12, 15:31
Medlem
Jag förstår inte att ni bevista sådana tillställningar öht om de kan ta er emed dagens lagstiftning.

Förstå att Sverige är ett land där man jobabar, sportar, ser TV och krökar och knullar på helgerna.
Citera
2009-08-12, 15:32
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Jag förstår inte att ni bevista sådana tillställningar öht om de kan ta er emed dagens lagstiftning.

Förstå att Sverige är ett land där man jobabar, sportar, ser TV och krökar och knullar på helgerna.

Håll er till OnT, ni som blivit busted på era odlingar genom att åka dit på reggae festivalen skriv här!! ingen fara!

Oft:
Förstå att Sverige är ett land...

Vet inte var du vill komma men så funkar det inte...
Citera
2009-08-12, 15:34
Medlem
CravenKittens avatar
Det är sorgligt att din inkompetens gick ut över dina plantor med, men tyvärr ser jag väldigt lite diskussionsmaterial som kan ha med odling att göra.

Gör om, gör rätt.
Citera
2009-08-12, 15:39
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CravenKitten
Det är sorgligt att din inkompetens..

Ok kalla det va du vill, men fortfarande är den här tråden kvar, till dem som har fått sitt hem nerplundrat av snuten för att dem hittat hasch/weed på en... Ingen alltså?? bara jag som fått mitt hem plundrat.

Ni fattar inte, jag dricker inte ens alkohol, nu sitter jag här med vodka i handen och har beställt olika pulver från olika shopps!! Nu ska jag punda bort mig själv.. så mår jag, Inte nån respekt ska snuten ha dem äcklig svinen! Böga får man göra men man får inte välja om man vill röka istället för supa.. SJukt sjukt sjukkt det är vad jag kallar detta!!!!!!!!!!!
Citera
2009-08-12, 15:47
Medlem
AnTiVaLs avatar
[quote=D Roger.
Förstå att Sverige är ett land där man jobabar, sportar, ser TV och krökar och knullar på helgerna.[/QUOTE]

Tänk på att sverige är ett land där det lever mer än bara människor, dvs djur som sitter i fångenskap, och just nu i en cirkel som dem inte kan komma ur!

Så kom inte o snacka om hur du njuter ditt liv med att sätta in kuken i din hona...
Citera
2009-08-12, 15:57
Medlem
gråstens avatar
Skyll-dig-själv-faktorn på den här tråden är mycket hög.
Citera
2009-08-12, 15:58
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gråsten
Skyll-dig-själv-faktorn på den här tråden är mycket hög.

fortfarande så kan folk somm åkt dit skriva av sig här, fortfarande har bara jag skrivit och jag har tom gått till polisstation och bett om MINA grejjer! Inget mer med det sp funkar det. Dem har ju vänt upp och ner på mitt hem för att en växt har vuxit där! Om man lever så lever man och inget finns att tillrätta!
Citera
2009-08-12, 16:08
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflasharn
Skyll dig själv om du röker på en festival där polisens prio nr1 är att ta rökare.

Vill du ha vidare information, även till dem som ska dit nästa år, så har dem ett helt hus fullt med datorer, där dem gör pissprov och skriver ner människorsnas gärningar. Dem har alltså ett prio snuthus bredvid festivalen. Fullt med poliser som står och kollar snett på en för man röker cannabis.

Skyll mig själv, njaa jag visste att dem hade ett hus där fullt med snutare innan men visste inte att jag skulle åka fast!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in