2010-11-15, 19:35
Medlem
IIXIIIs avatar
Så avsnitt 3 färdigtittat och jag accepterar det för den det är. Med tanke på hur lätt det har varit för dem att klämma in lite random zombieslakt för att hålla mindre nogräknade tittare på alerten så antar jag att de har en plan med att låta ett helt avsnitt handla om karaktärernas utvecklande.

Paraxodalt nog känns det som att zombiefantaster skiter i karaktärerna eller i vart fall inte engagerar sig känslomässigt nog för låta sig bli bestörta över karaktärers död men vad vet jag?

Gillar inte heller frugan hans men det kanske löser sig?
Citera
2010-11-15, 19:39
Medlem
NirvanAs avatar
Varför gjorde dom bara 6 avsnitt första säsongen? Hur kunde dom tro på annat än instant success?
Citera
2010-11-15, 19:41
Medlem
IIXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför gjorde dom bara 6 avsnitt första säsongen? Hur kunde dom tro på annat än instant success?

Skraja för att serien skulle gå dåligt? Att de ändrade sig så fort talar i vart fall för att de insåg hur potentiellt epic det kunde komma att bli?
Citera
2010-11-15, 19:57
Medlem
Torios avatar
Hej!
Är det någon som vet ett passande ställe att tanka ner avsnitt 3 på som inte är The Piratebay. Det ligger nämligen nere för tillfället. Lite surt när man väntat spänt i en vecka...
Citera
2010-11-15, 20:00
Medlem
dannywtfs avatar
Tredje avsnittet var en liten dipp jämfört med de andra två, men öppningsscenen var riktigt ångestfull. Håller serien minst en sådan scen i varje avsnitt så är jag nöjd. Skitsamma om det är en massa zombieslakt. Det är ångesten och hopplösheten jag vill ha!

Citat:
Ursprungligen postat av Torio
Hej!
Är det någon som vet ett passande ställe att tanka ner avsnitt 3 på som inte är The Piratebay. Det ligger nämligen nere för tillfället. Lite surt när man väntat spänt i en vecka...

You know it
Senast redigerad av dannywtf 2010-11-15 kl. 20:21.
Citera
2010-11-15, 20:05
Medlem
Torios avatar
Tack, kvällen är nu räddad
Citera
2010-11-15, 20:19
Medlem
Spinnakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Tredje avsnittet var en liten dipp jämfört med de andra två, men öppningsscenen var riktigt ångestfull. Håller serien minst en sådan scen i varje avsnitt så är jag nöjd. Skitsamma om det är en massa zombieslakt. Det är ångesten och hopplösheten jag vill ha!

eztv.it. Finns i 720p.

Håller med om öppningscenen, vilken jävla ångest man fick själv!
Citera
2010-11-15, 20:20
Medlem
kaffekannas avatar
Gillar serien starkt! Har precis kollat på dagens avsnitt och inser nu att jag måste vänta en vecka på nästa :/
Citera
2010-11-15, 20:22
Medlem
NirvanAs avatar
Så 3 måndagar till blir lysande sen väntan till hösten 2011? Är det så illa?
Citera
2010-11-15, 20:23
Medlem
daggeulricHs avatar
En polare tipsade mig om denna serie. Ska precis börja kolla på första avsnittet nu! Har länge inväntat en skän zobieserie. Jag hoppas nu bara den lever upp till mina höga förväntningar.
Återkommer när jag kollat klart.

Kram.
Citera
2010-11-15, 20:33
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Så 3 måndagar till blir lysande sen väntan till hösten 2011? Är det så illa?
*Veckor. Och ja
Citera
2010-11-15, 21:16
Medlem
Marsovs avatar
Bara för mig TBH är nere?..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem