Så avsnitt 3 färdigtittat och jag accepterar det för den det är. Med tanke på hur lätt det har varit för dem att klämma in lite random zombieslakt för att hålla mindre nogräknade tittare på alerten så antar jag att de har en plan med att låta ett helt avsnitt handla om karaktärernas utvecklande.
Paraxodalt nog känns det som att zombiefantaster skiter i karaktärerna eller i vart fall inte engagerar sig känslomässigt nog för låta sig bli bestörta över karaktärers död men vad vet jag?
Gillar inte heller frugan hans men det kanske löser sig?
Hej!
Är det någon som vet ett passande ställe att tanka ner avsnitt 3 på som inte är The Piratebay. Det ligger nämligen nere för tillfället. Lite surt när man väntat spänt i en vecka...
Tredje avsnittet var en liten dipp jämfört med de andra två, men öppningsscenen var riktigt ångestfull. Håller serien minst en sådan scen i varje avsnitt så är jag nöjd. Skitsamma om det är en massa zombieslakt. Det är ångesten och hopplösheten jag vill ha!
Citat:
Ursprungligen postat av Torio
Hej!
Är det någon som vet ett passande ställe att tanka ner avsnitt 3 på som inte är The Piratebay. Det ligger nämligen nere för tillfället. Lite surt när man väntat spänt i en vecka...
You know it
Senast redigerad av dannywtf 2010-11-15 kl. 20:21.
Tredje avsnittet var en liten dipp jämfört med de andra två, men öppningsscenen var riktigt ångestfull. Håller serien minst en sådan scen i varje avsnitt så är jag nöjd. Skitsamma om det är en massa zombieslakt. Det är ångesten och hopplösheten jag vill ha!
eztv.it. Finns i 720p.
Håller med om öppningscenen, vilken jävla ångest man fick själv!
En polare tipsade mig om denna serie. Ska precis börja kolla på första avsnittet nu! Har länge inväntat en skän zobieserie. Jag hoppas nu bara den lever upp till mina höga förväntningar.
Återkommer när jag kollat klart.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!