men den jävla ungen vill bara ta och våldta honom i röven och senare pissa på honom och skjuta han vilken jävla skit ...Gillade ju the old man också han tyckte om alla och allt! R.I.P
Jag har själv inte läst comicen men jag har läst spoilers på hur dem flesta dör
En spoiler på Dales död i comicen. Kan innehålla lite andra spoilers, jag varnar er!
Gruppen kommer åka till en fängelse, jag vet inte när det är i TV versionen. Iaf efter ett tag så åker Dale tillbaka till farmen med Andrea (tror jag) och några andra. Har för mig att han fick ett zombie bett men de amputerade bort armen/benen men han hade fortfarande viruset kvar i kroppen. En dag kommer en grupp av 5 personer (outsiders, inte Randalls grupp) och hittar Dale. De hugger Dale kött för kött och äter upp honom medan han ser på. Efter att alla har ätit lite utav Dale brister han ut att han är infekterade och de andra blir arga och dödar honom.
Något åt den här stilen var det han dog, kan ha lite fel men isf får någon rätta mig.
Stackars Dale han fick inte bli ihop/knulla Andrea som i comicen
FAN! Dale dog av samma jävla zombie som ungen väckte ute i skogen! Han var inte min favoritkaraktär direkt. Men ville inte att gubbjäveln skulle dö, hehe.
FAN vad ledsen jag blev, de dödade den enda som fortfarande hade en human syn på saker och ting. Visst att Dale varit tråkig, men han ifrågasatte i alla fall de andras beslut och var smart nog att genomskåda vissa personer. Och bara för att den jävla fittungen Carl inte kan sköta sig och för att hans jävla fittföräldrar inte har koll på sin ungjävel, så dör Dale. KUKEN vad arg jag blir!!! Det var verkligen inte väntat heller, med tanke på att han inte dör så i serien.
Annars tycker jag att avsnittet var helt okej, intressanta moraliska frågeställningar tycker jag, som följer serien hyfsat i alla fall. Jag gillar när de själva nästan förvandlas till det de är rädda för. Hade dock önskat att Dale fick vara kvar och hålla de andra i schack. Nu lär de väl börja skjuta skallen av varandra så fort någon inte diskar efter sig.
Förmodligen lär väl Dales död bli faktorn som håller gruppen samman. Känns inte allt för sannolikt att alla ska gå och bli barbarer alldeles plötsligt...