2009-08-12, 02:58
Medlem
backflasharns avatar
Nåväl, vad säger ni? Bästa hämnden någonsin? Killen sitter ju faktist häktad för övergrepp mot barn så det ar väl rätt åt honom tycker jag.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5631795.ab
Citera
2009-08-12, 03:00
Bannlyst
Dom skulle ha klippt av den, sen klistrat fast den i pannan på honom.
Citera
2009-08-12, 03:01
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflasharn
Nåväl, vad säger ni? Bästa hämnden någonsin? Killen sitter ju faktist häktad för övergrepp mot barn så det ar väl rätt åt honom tycker jag.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5631795.ab

Dålig lösning.
En långtidsbehandling i smyg med östrogen hade gett lite mer bestående markering
Citera
2009-08-12, 03:03
Medlem
Pepsthecats avatar
Den måste väl varit slak när dom klistra fast den?...

Jag skulle inte kunna vara slak under det ögonblicket...jag skulle åkt upp som en stock....
Citera
2009-08-12, 03:06
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat
Jag skulle inte kunna vara slak under det ögonblicket...jag skulle åkt upp som en stock....
Då är du troligtvis för ung för FB.
Citera
2009-08-12, 03:08
Medlem
backflasharns avatar
Citat:

Dom klistade alltså fast den på honom själv (magen antar jag) och efter puberteten brukar snoppen oftast stå rak upp, mot magen.

EDIT; När man har boner, vill säga.
Citera
2009-08-12, 03:31
Medlem
gobbegroggs avatar
jag fastnade mest för vilket jävla pucko som skrivit ihop allting..

meeen, sitter han för pedofili (och är skyldig) så var det rätt åt blattingen.
Citera
2009-08-12, 06:03
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:

vadå måste? tror dom gjorde det iallafall, går ju med våld.
Citera
2009-08-12, 10:11
Medlem
sommarlovs avatar
Eftersom många av oss ogillar Aftonhoran och Sexpressen, klistar man in texten så här:

Citat:
Donessa T. Davis. trodde att han skulle få en sensuell massage av sin flickvän när hon band fast honom i sängen.

I stället dök tre andra kvinnor upp på hotellrummet

De hade alla olika motiv – men en gemensam hämndplan.

De fyra kvinnorna som utkrävde sin bisarra hämnd genom att klistra fast Davis penis mot hans kropp hotas nu av långa fängelsestraff.

Men kvinnorna säger till Today på MSMNC att det i själva verket är de som är offren.
Klistrade fast penis

Den märkliga historien började med att Donessa T. Davis i förra månaden blev lurad till ett hotellrum i Stockbridge i Wisconsin i USA av sin flickvän sedan tre månader, Therase Ziemann.

Hon band fast honom i sängen genom att utlova en massage – men i stället kallade hon in sin syster i rummet, Michelle Belliveau, en annan älskarinna, Wendy Sewell, samt Davis före detta fru, Tracy Hood-Davies.

Kvinnorna hånade mannen och sedan förnedrade de honom genom att klistra fast hans penis mot hans kropp.
Inte syftet från början

På frågan om hur det kom sig att de fyra kvinnorna plötsligt befann sig i samma rum som en fastbunden Davis svarar Therese Ziemann:

– Mötet var ordnat för att vi skulle få se hans ansikte när vi avslöjade att vi kände till varandra, säger .

Sjävla penisattacken var inte planerad hävdar hon.

– Det kom fram saker som ledde fram till det som hände.

Hon säger att alla kvinnorna hade olika anledningar till vad som hände på rummet.

– Jag kan bara svara för mina.

Ziemann säger att Davies lämnat henne med hotellräkningar på 22 000 kronor. Han ska dessutom ha träffat fyra andra kvinnor förutom henne som hon inte kände till.
Övergrepp på barn

Medan de fyra kvinnorna är fria mot borgen väntar Davies på rättegången – i häktet. Han är bland annat åtalad för övergrepp på barn, stöld och för att ha trakasserat sin detta fru.

Ex-frun Tracy låter säger också att det var hennes skäl till åtgärderna i hotellrummet.

– Jag ville bara skydda mina barn och kanske andra barn, säger hon.

Men lagens långa arm kan komma att drabba kvinnorna hårt. Davies anklagar Ziemann för att ha slagit honom i ansiktet och för att ha hotat honom med en pistol.

Ziemann säger att hon aldrig haft någon pistol med sig – men att hon kan däremot ha sagt "vet du hur mycket jag vill skjuta dig?", säger hon.

Ziemann, 48, riskerar nu 7,5 års fängelse. Sewell, 44, och Bellivue, 44, kan få sex år.
Uppsving för penishämnder?

Davies är inte den enda man som råkat ut för en hämd riktad mot könsorganet.

På Kreta hyllas – och åtalas – en 26-årig grekisk kvinna för att ha satt eld på en 23-årig engelskmans snopp efter att han varit full och gjort oanständiga närmanden.

Det var i förra veckan som mannen tog fram sin penis på en bar och "antastade henne våldsamt" för att hon skulle ta på hans genitalier.

Efter att ha bett mannen att sluta utan framgång så hällde kvinnan en Sambucco över penisen. Sedan tände hon på.

Mannen behandlas nu för andra gradens brännskador på sjukhus, skriver The Telegraph.
Citera
2009-08-12, 13:00
Medlem
backflasharns avatar
Äh. Larvigt att ogilla en tidning men ändå verkar vara intresserad av att läsa dess artiklar.
Citera
2009-08-14, 11:06
Medlem
apemanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Dålig lösning.
En långtidsbehandling i smyg med östrogen hade gett lite mer bestående markering

Kanske det, själv hade jag inte orkat vänta på det. Skulle hellre sövt ner honom, snitta av hans kuk, mala ner den och göra korv av den, sen servera den till honom när han vaknar.
Citera
2009-08-14, 17:32
Medlem
Pepsthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflasharn
Dom klistade alltså fast den på honom själv (magen antar jag) och efter puberteten brukar snoppen oftast stå rak upp, mot magen.

EDIT; När man har boner, vill säga.
Jamen, du fattar väl att bonern måste gå ner nån gång?...då när kuken blir slak så är inte klistret nåt problem längre....

Dagens ungdomar...phff....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in