2010-04-13, 14:32
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Vinge har ungefär lika hög status inom advokatkretsar som Volkswagen har inom lyxbilssegmentet. Att kalla Vinge för prestigebyrå är en patetsk överdrift som bara visar att reportern inte vet vad han skriver om. Varför har jur.kand Bergström stannat där så länge?

Hur står dom sig i segmentet affärsjuridik då? Tämligen väl va...
Citera
2010-04-13, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Hur står dom sig i segmentet affärsjuridik då? Tämligen väl va...

Mycket bra. Den som säger annat verkar inte riktigt ha full koll. JB jobbar med toppteamet på M&A avdelningen. Och är duktig.
Citera
2010-04-13, 14:45
Medlem
Är Madeleine svår att ha och göra med?
Det har ju framkommit att hon irriterat sig på att han valt arbetet framför henne.
Citera
2010-04-13, 15:03
Medlem
Haha helylle-kille skulle ju inte jag vilja kalla hnm .. Vet nämligen att han dejtat en vän till mig under tiden han och prinsessan "planerat bröllop"
Citera
2010-04-13, 15:06
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Är Madeleine svår att ha och göra med?
Det har ju framkommit att hon irriterat sig på att han valt arbetet framför henne.
Ja, så har JB tydligen prioriterat sina polare framför henne.

När JB sätter både arbete och kompisar framför henne, förstår jag om hon blir irriterad. Hon är ju trots allt sessa!
Citera
2010-04-13, 15:13
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llinn
Haha helylle-kille skulle ju inte jag vilja kalla hnm .. Vet nämligen att han dejtat en vän till mig under tiden han och prinsessan "planerat bröllop"
Hot stuff!

Antagligen är vår lilla överklass den minst moraliska och mest dekadenta klick människor vi har i vårt land. Där liggs det runt både till höger och vänster.
Citera
2010-04-13, 15:15
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Hot stuff!

Antagligen är vår lilla överklass den minst moraliska och mest dekadenta klick människor vi har i vårt land. Där liggs det runt både till höger och vänster.

Ungefär som övriga folket med andra ord. Den enda skillnaden är att man tror att de stör över låga ting som otrohet men icke. Det knullas även på andra sidan staketet på Djursholm.
Citera
2010-04-13, 15:22
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Har en kunglig förlovning brytits i modern tid?
Jadå, tex Prins Gustav zu Sayn-Wittgenstein-Berleburg och Elvire Pasté de Rochfort, de höll på och härjade fram och tillbaka med sin förlovning (år 2000) sköt upp bröllopet ett par gånger och sedan var det snipp, snapp slut.
Men prins Gustav har inte en far som är kung, eller har ett syskon som är tronföljare för en tusenårig monarki. Så det vi bevittnar nu är inget annat än en rejäl skandal som verkligen är olycklig för de inblandade...
Citera
2010-04-13, 15:29
Medlem
Vem är prinsessan Madeleines nye boyfriend?
Citera
2010-04-13, 16:51
Medlem
rafizs avatar
Alla som "vet" att Bergström varit otrogen eller dejtat andra får gärna komma med något konkret. Annars avfärdas det som bullshit - Bergström har knappast tid att dubbeldejta.
Citera
2010-04-13, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rafiz
Alla som "vet" att Bergström varit otrogen eller dejtat andra får gärna komma med något konkret. Annars avfärdas det som bullshit - Bergström har knappast tid att dubbeldejta.

Nej men Madeleine har gott om tid ...
Citera
2010-04-13, 16:55
Medlem
rafizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Nej men Madeleine har gott om tid ...
Det har jag ingen jävla aning om, men det har hon säkert. De flesta tjejer på Östermalm har väl för mycket fritid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in