2009-08-10, 02:12
Medlem
TheHandOfGods avatar
Hej! Jag använder Windows Vista Service Pack 2 och på sistone har jag inte kunnat installera några program alls till datorn. Varje gång jag försöker installera ett program så kommer det upp ett fönster som säger att programmet inte kunde installeras för att något annat håller på att installeras! Mycket irriterande därför att jag inte alls har något annat som installeras!

Nu vänder Gudshand till er och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig? Om det är till någon hjälp alls så kan jag säga att jag använder en Dell INSPIRION 6400 (alltså en bärbar dator).
Citera
2009-08-10, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod
Hej! Jag använder Windows Vista Service Pack 2 och på sistone har jag inte kunnat installera några program alls till datorn. Varje gång jag försöker installera ett program så kommer det upp ett fönster som säger att programmet inte kunde installeras för att något annat håller på att installeras! Mycket irriterande därför att jag inte alls har något annat som installeras!

Nu vänder Gudshand till er och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig? Om det är till någon hjälp alls så kan jag säga att jag använder en Dell INSPIRION 6400 (alltså en bärbar dator).

Har du prövat att starta om datorn?
Om inte annat, så prova göra en systemåterställning under tillbehör > systemverktyg (tror jag). de borde fungera.
Citera
2009-08-10, 12:16
Medlem
TheHandOfGods avatar
Tack så mycket -Gudfadern-! Systemåterställningen fungerade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in