2009-08-10, 12:37
Medlem
Imass avatar
Psykologen

Det tycker jag kändes lite kränkande mot sonen. Beckah anser här att det inte är fel att gå till en psykolog, vilket det naurligtvis inte är heller. Men för en 11 åring kanske det är känsligt läge att hans mamma skriver det i en offentlig blogg. Hon utgår mkt efter sina egna känslor i det läget.
2009-08-10, 12:45
Medlem
Fast det var ganska kul att kalla kommande barnet för "Hoppsan".
2009-08-10, 12:52
Medlem
Wheeler88s avatar
många i Usa söker ju nu psykiaktriskvård för att blottat sig för mycket i sina bloggar bara för att det ska vara spännande och förhoppningsvis bli någon känd bloggare, så var försiktiga ni som håller på med sådant.
2009-08-10, 14:24
Medlem
danitras avatar
Jag håller inte med Beckah i alla hennes åsikter, men det är knappast något extremt konstigt över henne.

Hon är inte så finkänslig i sin argumentation vilket ger henne många motståndare, men om man bara tar sig tid att tolka henne lite mer sansat så är hon inte värre än någon annan mamma med sina konstigheter.

Men den där K blev jag nyfiken på. Någon som har länk till hennes blogg?
2009-08-10, 14:40
Medlem
Ot raderat
//Mod
2009-08-10, 16:32
Medlem
Kompromissens avatar
Anser inte att det var något konstigt med det där direkt. Hennes förlossningsbrev önskar jag nästan att jag själv hade skrivit 4 år sedan då mitt barn föddes. Blev inte alls som jag ville. Vad är det som är så udda? Ja förutom alla bilder på hennes tuttar och sugande barn, det tycker jag är smått exhibitionistiskt.
2009-08-11, 15:02
Medlem
milton76s avatar
Men är verkligen Beckabitch så radikal som ni vill få henne till?

Kom igen, handen på hjärtat .. Sätter man allt rätt sammanhang är hon inte konstigare än vem som helst.
Men hon har en blogg och då kan man tolka som man villl ....
2009-08-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonno41
Tråkigt för barnen att ha en sån mamma, men med det där när det gäller djuren har hon helt rätt.

Du har inte husdjur själv va? Om du har det så kanske du inte utvecklat en stark kärlek till dom som en del andra kan göra. Det är olika från människa till människa. Jag skulle självfallet rädda min katt från att bli överkörd framför någon annan människas barn just för att jag älskar min katt mer än vad jag älskar någon annans barn. Antingen får föräldern till barnet sörja eller jag sörja över min katt. Kärlek är kärlek så jag väljer att rädda kärleken som står mig närmast, vilket blir katten.

Sen får du tycka som du vill men du kanske får en annan förståelse till varför en del människor väljer att rädda sitt djur. Dock är hon som har bloggen helt efterbliven som ens väljer att debattera en sådan sak, lär aldrig hända detta scenario och om det nu gör det så vill hon ha rätten på sin sida att bestämma vad som är det "självklara" valet. Alla som tycker annorluna är "konstiga djurmänniskor".
2009-08-11, 16:12
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstyle
Du har inte husdjur själv va? Om du har det så kanske du inte utvecklat en stark kärlek till dom som en del andra kan göra. Det är olika från människa till människa. Jag skulle självfallet rädda min katt från att bli överkörd framför någon annan människas barn just för att jag älskar min katt mer än vad jag älskar någon annans barn. Antingen får föräldern till barnet sörja eller jag sörja över min katt. Kärlek är kärlek så jag väljer att rädda kärleken som står mig närmast, vilket blir katten.

Sen får du tycka som du vill men du kanske får en annan förståelse till varför en del människor väljer att rädda sitt djur. Dock är hon som har bloggen helt efterbliven som ens väljer att debattera en sådan sak, lär aldrig hända detta scenario och om det nu gör det så vill hon ha rätten på sin sida att bestämma vad som är det "självklara" valet. Alla som tycker annorluna är "konstiga djurmänniskor".
Då borde du omyndigförklaras.
2009-08-11, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstyle

Nej jag har ingen förståelse för dig . Om du räddade din katt framför nån annans barn skulle jag omgående slänga in både dig och katten i brasan igen.
Jag har både haft husdjur och jobbat med djur på gård. Även om min katt som jag hade i tre år riskerat att brinna inne så skulle jag självklart räddat grannens barn framför min katt. Är du helt jävla störd människa?
2009-08-11, 18:00
Medlem
multimegas avatar
en undran, varför har TS reggat sig här nyligen, och det enda TS har skrivit om är dels om man kan polisanmäla folk som skriver i falskt namn i gästböcker / kommentarerer i bloggar samt ett inlägg om beckabitch.

Känns som TS har en personlig vendetta enbart.
2009-08-11, 18:12
Medlem
Pyramids avatar
Bara namnet på bloggen får väl dem flesta friska människor att börja undra?
Jag menar, vem fan startar en blogg som handlar om sina egna barn och döper den till sitt namn + "bitch"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in