• 1
  • 2
2009-08-10, 01:26
Bannlyst
Ska nog beställa 150 tabletter xanax och 50 tabletter valium o 50 tabletter stilnox.

Men vadå, lurar dom folk?
Citera
2009-08-10, 02:33
Medlem
Bullsquids avatar
Kan någon bekräfta att detta stämmer innan man beställer?
har testat deras x2 och det va verkligen skit...sömnpiller typ...men då va det ändå inte från roche vilket iktosen verkar va
Citera
2009-08-10, 02:35
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livefight
Ikto är den enda benso jag har tillgång till (typisk),och jag tycker den e skit, gör mig ingeting? tryckte i mig 30mg igen i fredags ingeting! och detta e svenska iktro så fejk piller kan man glömma.
Hur många skall jaf behöva hysta innan jag känner något. Läste i en tråd att flunitrazepam o klonazepam skall vara de bästa flum bensona ,flunitrazepamen kan inte stämma mer men klonazepamen phhhhu ,ger upp nu ,fan va tråkigt att överdosera för att man vill hitta någon typ av go känsla......Den väl inte för alla,ger upp nu iallfall

har flummat på ikto ett par ggr men just i flumsyfte är riktiga xanor det bästa, roppar e bra med men tycker xanor är mer euforiskt rus medans roppar(fluni) ofta gör att man blir för trött
Citera
2009-08-10, 02:41
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Kan någon bekräfta att detta stämmer innan man beställer?
har testat deras x2 och det va verkligen skit...sömnpiller typ...men då va det ändå inte från roche vilket iktosen verkar va

Hoppas på att mitt paket dycker upp imorrn, isf kan jag beskriva min erfarenhet av dom innan kvällningen. Hoppas verkligen på att det är samma roche's dom har haft förut.
Citera
2009-08-10, 05:06
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Hoppas på att mitt paket dycker upp imorrn, isf kan jag beskriva min erfarenhet av dom innan kvällningen. Hoppas verkligen på att det är samma roche's dom har haft förut.
gör gärna det! tycker det är en bra trådstart, det här. har undrat ett tag.
Citera
2009-08-10, 17:23
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
gör gärna det! tycker det är en bra trådstart, det här. har undrat ett tag.

Fick ju såklart inget paket idag heller. Mailat och frågat, annars kommer det väl imorrn(börjar tappa hoppet helt :P)
Citera
2009-08-17, 14:07
Medlem
lowerCases avatar
Fick äntligen mitt idag och dom såg ut som dom brukade. La en halv under tungan för kanske 6 minuter sedan och tycker helt klart jag känner något. Dragit lite sub och en diazepam innan men jag känner helt klart att något annat smyger sig på

Så mina(iaf denna) funkade bra!

MVH
en väldigt glad och avslappnad pillertrillare
Citera
2009-08-17, 15:29
Medlem
Bullsquids avatar
Kan du testa med mer än en halv och säga vad du får för effekt...utan att ha tagit nåt annat
Citera
2009-08-17, 16:17
Medlem
nakkis avatar
någon som köpt NP´s 2mg xanax på sistone? hur var dom?
har inte handlat av dom på ett tag. tyckte xanax 2orna var ok i våras iaf.

tacksam för svar.
Citera
2009-08-17, 16:38
Medlem
Bullsquids avatar
de är inte ok...man blir bara seg på de och man måste ta mycket mer än vanligt för att ens känna nåt
Citera
2009-08-17, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nakki
någon som köpt NP´s 2mg xanax på sistone? hur var dom?
har inte handlat av dom på ett tag. tyckte xanax 2orna var ok i våras iaf.

tacksam för svar.

Ingen alprazolam i dom, snarare något sömnmedel..
Citera
2009-08-17, 20:36
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Kan du testa med mer än en halv och säga vad du får för effekt...utan att ha tagit nåt annat

Det får bli imorgonkväll isåfall när jag slutat jobbet. Återkommer om jag inte helt glömmer boort det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in