2009-09-21, 22:05
Medlem
fishattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StealthKiller
Riktigt riktigt grym spelning igår, det bästa jag varit på sen Killswitch Engage.
Synd bara att det va så jävla lam publik under Throwdown, det förtjänar mycket mer respons från publiken och jag fattar inte varför folk sitter och myser med levande ljus istället för att röjja.
Annars så var Daath en riktigt positiv överraskning, Unearth drog igång publiken ordentligt Chimaira likaså men jag var riktigt slut efter ett par låtar.

Kanske för att man sparar sig till Unearth å Chimaira. Tyckte inte Throwdown var nån riktig höjdare men det var inte därför man var där heller.
Citera
2009-09-22, 20:54
Medlem
pirates avatar
Hur kommer det sig att det inte var mer folk på gbg-giget?
Det måste finnas hur många som helst som lyssnar på dessa grupper.
Lite tråkigt faktiskt då jag tycker att dom borde dra till sig en större skara människor.
Citera
2009-09-22, 22:29
Medlem
amc0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Lite tråkigt faktiskt då jag tycker att dom borde dra till sig en större skara människor.

Jag snackade ju med dom efter spelningen och jag rekommenderade dom att inte lira där igen utan att dom bör satsa på Metaltown nästa sommar ifall dom vill visa upp sig. Betydligt bättre sätt att visa upp sig inför folk som inte vet vilka dom är och sen kanske satsa på att komma tillbaka och headlina.

Förövrigt helsköna killar, men mest överraskande var Emil Werstler i Daath, helskön kille!

I övrigt en helgrym spelning, jag fattade inte heller att det var så djävla lite folk. När jag kom in på brewhouse trodde jag dom skämta pga storleken. Men man fick iallafall snacka med dom om allt och inget så det var ju lika bra.
Citera
2009-09-23, 15:07
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amc0
Jag snackade ju med dom efter spelningen och jag rekommenderade dom att inte lira där igen utan att dom bör satsa på Metaltown nästa sommar ifall dom vill visa upp sig. Betydligt bättre sätt att visa upp sig inför folk som inte vet vilka dom är och sen kanske satsa på att komma tillbaka och headlina.

Förövrigt helsköna killar, men mest överraskande var Emil Werstler i Daath, helskön kille!

I övrigt en helgrym spelning, jag fattade inte heller att det var så djävla lite folk. När jag kom in på brewhouse trodde jag dom skämta pga storleken. Men man fick iallafall snacka med dom om allt och inget så det var ju lika bra.

Coolt, fick du nån respons om det där med Metaltown?
Fan vad mäktigt ifall kvarteten kom tillbaka till Metaltown.
Vilket drag det skulle bli....!!
Citera
2009-09-24, 18:56
Medlem
fishattacks avatar
Citat:

I den kungliga huvudstaden var det hyfsat med folk. Trodde dock kanske att det skulle vara ännu fler. För övrigt är inte metaltown mycket att hänga i granen längre. Tycker mest synd om de få bra band som lirar där.
Citera
2009-10-11, 23:09
Medlem
amc0s avatar
Citat:
Coolt, fick du nån respons om det där med Metaltown?
Fan vad mäktigt ifall kvarteten kom tillbaka till Metaltown.
Vilket drag det skulle bli....!!

Fick faktist god respons. Dom sa att ifall dom får chansen så kanske dom dyker upp, men jag sa att dom måste komma för det är fräscha kvinnor i bikini, massa kall och god öl och massor med metal!
Citera
2010-02-01, 19:52
Medlem
WoWarn91s avatar
Höstens grymmaste spelning
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto