2009-08-08, 23:49
Medlem
pirates avatar
Äntligen så kommer Unearth till Sverige. Andra band som kommer med denna spelning är Chimaira, throwdown, och daath.
Spelningar både i göteborg och sthlm.

Sep 19 - Göteborg i Brew House
Sep 20 - Sthlm i Klubben

Här är en flyers som bekräftar detta
http://www.rightclick-studios.com/sites/unearth/european_tour/index.html

Så, vilka ska dit och headbanga som faaaaaaaan!
Citera
2009-08-09, 02:24
Medlem
fishattacks avatar
Ska dit! Har bokat biljetter för länge sedan . Känns som det kommer bli ett väldans drag!
Citera
2009-08-10, 13:43
Medlem
amc0s avatar
Det här måste vara höstens höjdpunkt!
Chimaira, Daath och Unearth. Bättre lineup kan det inte bli!
Throwdown har jag dock inte så mycket känslor för men dom resterande, mäktigt!
Citera
2009-08-14, 02:10
Medlem
jag lyssnar på chimaira som fan just nu. tycker dom e rätt grymma faktiskt. självklart ska jag till bryggeriet i gbg 19e, kommer bli riktigt fet!!!
Citera
2009-09-08, 22:34
Medlem
fishattacks avatar
Hur många låtar får man höra från chimaira och unearth vardera mån nån tro?
Citera
2009-09-20, 00:18
Medlem
pirates avatar
Vad det nån som gick på spelningen idag?
HELVETE vad bra det var. Jag önskar att det hade pågått hela natten fan.
Det var så jävla mäktigt, dock enda saken var att det var inte allt för mkt folk.
Jag hoppas verkligen att kvarteten kommer tillbaka.
Och mina favoriter UNEARTH gjorde fan ingen besviken.
Citera
2009-09-20, 12:31
Medlem
StealthKillers avatar
Riktigt riktigt grym spelning igår, det bästa jag varit på sen Killswitch Engage.
Synd bara att det va så jävla lam publik under Throwdown, det förtjänar mycket mer respons från publiken och jag fattar inte varför folk sitter och myser med levande ljus istället för att röjja.
Annars så var Daath en riktigt positiv överraskning, Unearth drog igång publiken ordentligt Chimaira likaså men jag var riktigt slut efter ett par låtar.
Citera
2009-09-20, 12:52
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StealthKiller
Riktigt riktigt grym spelning igår, det bästa jag varit på sen Killswitch Engage.
Synd bara att det va så jävla lam publik under Throwdown, det förtjänar mycket mer respons från publiken och jag fattar inte varför folk sitter och myser med levande ljus istället för att röjja.
Annars så var Daath en riktigt positiv överraskning, Unearth drog igång publiken ordentligt Chimaira likaså men jag var riktigt slut efter ett par låtar.

Ja, väldigt positiv för både DAATH och throwdown som jag inte hört nåt av förut.
Och jag håller med, folket borde stått på golvet istället för den jävla baren.
Citera
2009-09-20, 14:02
Medlem
Emilll88s avatar
Jag hade knappt lyssnat på några av banden innan, jag gick bara för att jag inte orkade supa, men FYFAN vilka grymma spelningar! Helt jävla galet bra, hittat två nya favoriter, Unearth o Chimaira, Daath va sjukt bra med, Throwdown va okej men inte mina favoriter!

Helt underbar kväll, sån jävla valuta för pengarna!
Citera
2009-09-20, 14:11
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emilll88
Jag hade knappt lyssnat på några av banden innan, jag gick bara för att jag inte orkade supa, men FYFAN vilka grymma spelningar! Helt jävla galet bra, hittat två nya favoriter, Unearth o Chimaira, Daath va sjukt bra med, Throwdown va okej men inte mina favoriter!

Helt underbar kväll, sån jävla valuta för pengarna!

Jag tänkte faktiskt oxå på pengarna och hur mkt man fick för dom. Alltså 250kr för 4 sjukt bra band. Det är inte mkt som slår det faktiskt.
Citera
2009-09-20, 16:06
Medlem
StealthKillers avatar
250 kr för en konsert där man kan ta ett av banden som ändå hade spöat Metallica och Maiden ihop.
Throwdown är lite mer hardcore och de har jag lyssnat på mycket utav.
Citera
2009-09-21, 15:29
Medlem
Var på sthlmsgigget igår. riktigt bra!

Dååth, Chimaira och Unearth lirade riktigt jävla bra!

Throwdown har jag inga kommentarer kring då jag har svårt för breakdowncore.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in