2009-08-08, 16:30
Medlem
De män som är erfarna vet att kvinnor gillar att bli tagna. Något som förundrar mig över importen av alla dessa våldtäktare från MENA-länderna med sin välkända våldtäktskultur och sin välkända bedrövliga kvinnosyn är att den mer eller mindre jämt kvoteras fram av just feminister, de vill helt enkelt ha hit dessa våldtäktare. Frågan är då, är det helt enkelt så att våra kvinnor i själva verket vill bli våldtagna men inte kan erkänna det rätt ut? Skall vi avskaffa brottet våldtäkt? Jag menar mängden våldtäktsbabbar som urskuldas av vänster- och feministmedia talar ju sitt tydliga språk? Mona Sahlin vågar inte ens kommentera dessa våldtäktsbabianers "heder"skultur och vågar absolut inte säga något om dessas kvinnosyn. Det finns bara en slutsats att dra; Svenska kvinnor vill bli våldtagna?
Citera
2009-08-08, 16:35
Medlem
whaas avatar
Du är sjuk i huvudet. Som tjej är det min värsta mardröm att bli våldtagen, det finns ingenting jag kan tänka mig är värre än det. Blir hellre grovt torterad än våldtagen.
Citera
2009-08-08, 16:50
Medlem
Gondars avatar
Våldtagen blir man mot sin vilja, så har jag uppfattat våldtäkt i alla fall.
Citera
2009-08-08, 17:08
Medlem
saksammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einar-Fredrik
De män som är erfarna vet att kvinnor gillar att bli tagna. Något som förundrar mig över importen av alla dessa våldtäktare från MENA-länderna med sin välkända våldtäktskultur och sin välkända bedrövliga kvinnosyn är att den mer eller mindre jämt kvoteras fram av just feminister, de vill helt enkelt ha hit dessa våldtäktare. Frågan är då, är det helt enkelt så att våra kvinnor i själva verket vill bli våldtagna men inte kan erkänna det rätt ut? Skall vi avskaffa brottet våldtäkt? Jag menar mängden våldtäktsbabbar som urskuldas av vänster- och feministmedia talar ju sitt tydliga språk? Mona Sahlin vågar inte ens kommentera dessa våldtäktsbabianers "heder"skultur och vågar absolut inte säga något om dessas kvinnosyn. Det finns bara en slutsats att dra; Svenska kvinnor vill bli våldtagna?

Ja, det vill vi. Gå och lägg dig och sug på tutten nu, lille vän.
Citera
2009-08-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gondar
Våldtagen blir man mot sin vilja, så har jag uppfattat våldtäkt i alla fall.
Man kanske blir tänd på det endå
Citera
2009-08-08, 17:18
Medlem
Gondars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrallanP12

Tända på att bli knullad HELT mot sin vilja? <-- Låter inte logiskt.

Då klär man ut sin partner och leker "våldtäkt" om man nu tänder på det.

Förstår dock inte TS, vilka kommer hit som är våldtäktsmän?
Citera
2009-08-08, 17:21
Medlem
Ratads avatar
Vad är detta för dumheter? Vad är jag då för slyna som då och då tycker det är najs att bli riden av en kåt tjej? Vill jag också bli våldtagen då?
Citera
2009-08-08, 17:26
Medlem
saksammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whaa
Du är sjuk i huvudet. Som tjej är det min värsta mardröm att bli våldtagen, det finns ingenting jag kan tänka mig är värre än det. Blir hellre grovt torterad än våldtagen.

Det finns faktiskt feminister som har diskuterat detta kring att hotet om våldtäkt faktiskt är ett värre hot eller förtryck mot kvinnor än själva våldtäkten. Det tyckte jag var lite intressant, för det talas ju mycket om att när man blir våldtagen så blir man berövad en viktig (den viktigaste?) del av sig själv. Men om man väljer att inte låta detta vara det mest värdefulla och sålunda det största hotet mot en själv, så slipper man undan det förtrycket.

Jag tänker också på ett utdrag (jag tror det var en skönlitterär bok) om en kvinnlig krigsfånge som våldtogs (faktiskt också tortyr) för att skända henne, hennes familj och slutligen hennes land. Hon gjorde just det valet att inte låta förövarna ta "det mest värdefulla hon hade", även om med våldtäktsmetaforiken som ofta förekommer i krig, så blev nationen "ägd", om man säger som så.
Citera
2009-08-08, 18:05
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrallanP12

Jag tror ytterst få kvinnor tänder på att bli seriöst våldtagna. Förvisso kanske en del tänder på att ha lite Bdsm, bli dominerade och dylikt. Tvivlar exemplvist starkt på att män skulle tända på att bli våldtagna.

Att det finns en liten skara män som tänder på att våldta, eller tror att kvinnor vill bli våldtagna vet man. För 2-3 år sedan tror jag var det ju en man som dömts för en rad överfallsvåldtäckter, efter vilka han hade sagt "goodbye" och liknande till offren och sedan blivit helt oförstående när man förhörde honom och försvarat sig med att han verkligen trodde att svenska tjejer gillade att bli våldtagna.

För övrigt, tror jag fortfarande att TS är ett troll som gillar att mucka och provocera i brist på vettiga aktiviteter under sommarlovet, men det kan man egentligen inte göra så mycket åt, hursomhelst
Einar-Fredrik, du har mitt medlidande.
Citera
2009-08-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saksamma
Det finns faktiskt feminister som har diskuterat detta kring att hotet om våldtäkt faktiskt är ett värre hot eller förtryck mot kvinnor än själva våldtäkten. Det tyckte jag var lite intressant, för det talas ju mycket om att när man blir våldtagen så blir man berövad en viktig (den viktigaste?) del av sig själv. Men om man väljer att inte låta detta vara det mest värdefulla och sålunda det största hotet mot en själv, så slipper man undan det förtrycket.

Jag tänker också på ett utdrag (jag tror det var en skönlitterär bok) om en kvinnlig krigsfånge som våldtogs (faktiskt också tortyr) för att skända henne, hennes familj och slutligen hennes land. Hon gjorde just det valet att inte låta förövarna ta "det mest värdefulla hon hade", även om med våldtäktsmetaforiken som ofta förekommer i krig, så blev nationen "ägd", om man säger som så.

Tack, det var detta jag ville få fram. Det är nämligen på tiden att någon förklarar exakt varför just feminister som på ytan kämpar för kvinnans rättigheter i själva verket motarbetar just kvinnans rättigheter på den här punkten. Det bevisas inte minst av att de styrande partierna utan vidare invasionsbeskeppar våldtäktare till sverige och sedan inte ens vill kännas vid statistiken och än mindre bli påminda om verkligheten de lever i. Istället får våra unga flickor ta smällen ute på efterfester och liknande. Just nu så ser det mest ut som om dessa styrande feminister på något vis inget hellre vill än att bli våldtagna hårt av babbar. I alla fall när man tittar på deras ageranden.
Lite grand som att mörda någon man är skyldig pengar typ, ser väldigt väldigt illa ut.
Senast redigerad av Einar-Fredrik 2009-08-08 kl. 21:27.
Citera
2009-08-08, 21:27
Medlem
Hemlig dröm vet det fan, men klart vissa tjejer fantiserar om det, men nu behöver ju inte alla sexfantasier innebära att man verkligen vill göra en verklig sak av det hela. Antagligen ingen i detta fall av fantasi, kanske någon skadad psykiskt sjuk tjej i sådana fall.
Citera
2009-08-08, 22:11
Medlem
snelhestens avatar
även om nu tjejerna skulle gilla en hård machosnubbe så är väl inte det samma sak som att bli förnedrade mot sin vilja? Hur fan resonerar du egentligen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in