2009-08-07, 23:20
Medlem
vaheterenuros avatar
Tjena hej,

Som rubriken säger: så det kommer upp sökningar ( 1 för 5 min sedan)i min webbhistorik i google som jag inte gjort. Kan tilläggas att jag bara har en aktiv dator och ingen annan varit här då.

Kan ju vara att jag inte fattar exakt hur det funkar, men varningsklockorna ringer. Nåfon som vet mer eller har några funderingar?

Tks
Citera
2009-08-07, 23:30
Medlem
potentials avatar
Det är väl någon funktion de har fått nyligen, samma som youtube, att den gissar i förväg vad du kommer att skriva. Oftast har den rätt, älskar den funktionen. Du behöver inte oroa dig för något!
Citera
2009-08-07, 23:30
Medlem
Afffffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaheterenuro
Tjena hej,

Som rubriken säger: så det kommer upp sökningar ( 1 för 5 min sedan)i min webbhistorik i google som jag inte gjort. Kan tilläggas att jag bara har en aktiv dator och ingen annan varit här då.

Kan ju vara att jag inte fattar exakt hur det funkar, men varningsklockorna ringer. Nåfon som vet mer eller har några funderingar?

Tks

Antingen så har du så att gooogle ger dig hjälpord av var den tror att du vill söka på eller så har någon annan varit inne på din dator.
Citera
2009-08-07, 23:43
Medlem
micaeles avatar
Menar TS (iom webbhistorik) att historiken finns i adressfältet eller i sökfältet hos Google?
Citera
2009-08-07, 23:47
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Menar TS (iom webbhistorik) att historiken finns i adressfältet eller i sökfältet hos Google?

Det står ju i Google, så jag antar att det är antingen Google-fältet i webbläsaren, eller textfältet på hemsidan som avses.

TS: Det fungerar som så att så fort du skriver ett tecken i sökrutan så skickas texten du skrivit till Google, som jämför den med vad andra sökt efter och gissar vad du kan vara intresserad av, sedan skickas förslagen tillbaka till din webläsare.
Citera
2009-08-08, 00:30
Medlem
vaheterenuros avatar
Ja menade såhär:

1. Jag loggar in på min igooglesida

2. Trycker på google bookmarks (där jag har mina bokmärken ist. för i firefox)

3. På bokmärkessidan ser jag mina bokmärken och webbhistorik

4. Klickar på spalten webbhistorik där kommer det upp genomförda sökningar jag gjort på google.

5. Satt och kollade på en sunkig deckare helt solo (och nykter en meter ifrån datorn. Då hade jag enligt historiken gjort en sökning på "bodycontact". Skulle nog kommit ihåg ifall jag gjort det.
Citera
2009-08-08, 00:36
Medlem
micaeles avatar
Har du en partner och denne inte är så nöjd med erat sexliv? Vad bodycontact är för sida vet vi ju alla...
Citera
2009-08-08, 00:59
Medlem
vaheterenuros avatar

Kan ju vara att datorn börjar bli utbränd, har inte installerat om xp -pro sedan 2003, måste ju vara ngt slags rekord.

Ska kolla igenom burken efter virus och kapningar mer imorgon.
Citera
2009-08-08, 01:20
Medlem
Das_Roddbåts avatar
Din dator är inte nöjd med ert sexliv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in