När jag försöker uppdatera windows via micrsoftshemsida står det att jag använder Windows 2003 Server, när jag installerar ex. bankid står det att jag kör windows 2003..
När jag försöker uppdatera windows via micrsoftshemsida står det att jag använder Windows 2003 Server, när jag installerar ex. bankid står det att jag kör windows 2003..
Varför detta? Jag kör xp64, laglig version.
Det beror på att x64 av Winxp baserades på server 2003.
men det är ju helt galet, innan jag körde 64 versionen hade jag aldrig detta problemet. Även kan jag inte uppdatera datorn via ex microsoftshemsida, för det jag behöver finns inte till 2003 server.
Jag kör vista home premium 64-bitars. Jag känner inte alls igen problematiken, min identifieras ALLTID som windows vista 64-bitars, å jag får rätt uppdateringar automagiskt.
Jag kör vista home premium 64-bitars. Jag känner inte alls igen problematiken, min identifieras ALLTID som windows vista 64-bitars, å jag får rätt uppdateringar automagiskt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!