2009-08-07, 22:58
Medlem
LillaHusmusens avatar
Frågan som kvarstår är ju om syrran tog den i tvåan eller inte.
2009-08-07, 23:12
Medlem
-Ellington-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Så om din syster hade legat döende och enda sättet för henne att överleva är om din kuk besöker henne. Vi låtsas att din sperma innehåller något serum som botar henne.. Hade du inte knullat henne?
Det är ju styvsyrran!
Inte kött och blod = Tvåan är fri
2009-08-07, 23:13
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaHusmusen
Frågan som kvarstår är ju om syrran tog den i tvåan eller inte.

Och vad det kostar? Tar hon bara emot stora neger penisar eller går det bra med små vita också? Har ni någon historia av sinnessjukdom inom familjen som man borde veta om?
2009-08-07, 23:32
Medlem
Fassls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Så om din syster hade legat döende och enda sättet för henne att överleva är om din kuk besöker henne. Vi låtsas att din sperma innehåller något serum som botar henne.. Hade du inte knullat henne?

Nej
2009-08-07, 23:32
Medlem
Haha om hon horat sig borde hon väll gjort det mer diskret?

Tror fan att det bara var någon snubbe hon legat med, och tror du själv han vill gå fram och hälsa och se glad ut när han precis haft sex, med din styvsyrra.

Är det så svårt att bara fråga henne vem snubben var? Istället för att skapa en tråd på FB. Skulle vara jävligt kul om hon skulle läsa här om det visar sig att hon horar och om hon är billig och är minst 5/10 pm:a mig eller gör inte det..
2009-08-07, 23:33
Medlem
Fassls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Och vad det kostar? Tar hon bara emot stora neger penisar eller går det bra med små vita också? Har ni någon historia av sinnessjukdom inom familjen som man borde veta om?

Hon tog nästan min kompis och han är liten och vit
2009-08-07, 23:34
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eLItista
Hahaha, inte konstigt hon ligger med negrer.

Att en tjock vit tjej ligger med negrer hör till tingens naturliga ordning. Som Lisa Lampanelli uttryckte det:

"Blacks are now starting to get uppity and go for the skinny white ones and the Asians, which is very offensive to me that they don't stick with their roots -- the chubby white girl."
2009-08-07, 23:37
Medlem
Pacalypses avatar
TS , Seriöst hur gammal är du? (och inte FB åldern tack)

Skulle gärna vilja se dig jobba som brottsutredare med dina pusselbitar,
kan föreställa mig framtida tidningsrubriker.

2009-08-07, 23:42
Medlem
Kan tänka mig att negern kom dit för att råna/göra inbrott och hon erbjöd sig själv att visa ärslet för att slippa undan, varpå han förde sina händer över ärslet och frågade om hon ville knulla.

Men då sa hon;
-"NEJ! Eller mja, bara om du inte berättar nått för brorsan min."
Sen kom du och han skämdes över sin framfusighet.

Äh, ne så var det ju självklart inte, men du får nog ta ett snack med henne innan hon lyckas blanda ut din släkt med lite afrikanskt grumligt flodvatten till blod.
2009-08-07, 23:54
Medlem
HIGHLENDERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boddeh
Kan tänka mig att negern kom dit för att råna/göra inbrott och hon erbjöd sig själv att visa ärslet för att slippa undan, varpå han förde sina händer över ärslet och frågade om hon ville knulla.

Men då sa hon;
-"NEJ! Eller mja, bara om du inte berättar nått för brorsan min."
Sen kom du och han skämdes över sin framfusighet.

Äh, ne så var det ju självklart inte, men du får nog ta ett snack med henne innan hon lyckas blanda ut din släkt med lite afrikanskt grumligt flodvatten till blod.

Hahaha, klockrent
2009-08-07, 23:56
Medlem
Croissantens avatar
Ser inte problemet, det var ju helt klart ett bootycall, vem vill inte ha lite negerkuk?
2009-08-07, 23:57
Medlem
HIGHLENDERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Croissanten
Ser inte problemet, det var ju helt klart ett bootycall, vem vill inte ha lite negerkuk?
Förmodligen dom som vill ha alla sjukdomar från a till ö.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in