2009-08-07, 18:26
Medlem
Fassls avatar
Ja, fick mina aningar idag. Men vi börjar med lite bakrund till denna händelsen

Min styv syster har egentligen egen lägenhet men har flyttat in hos mig och våra föräldrar i 2 veckor pga att hon jobbar i närheten för stunden och att hon skulle vakta min katt medan jag var i Emmaboda. Våra föräldrar är för tillfället i Kroatien.

Så idag hände det. Hon skickar sms när jag är uppe vid sjön och badar. "Vart är du?" Jag svarar att jag är och badar. Tänker inte mer på det. Sen 30 min senare så kör min polare ner hem mig varpå jag känner på dörren.
- Låst.. hmm konstigt, är inte syrran hemma?
Låser upp och kliver in, slänger av mig alla saker. Efter 15 sekunder hör jag hur Syran hejar från våra föräldrars rum som ligger direkt till vänster om ingången.
Och vad får jag se? Där ligger hon och en neger, runt 25 år gammal. Hon ber mig hälsa på han så jag gör det såklart. Men han vågar inte kolla mig i ansiktet när vi hälsar så jag antar att det är för att han är skäms.
5-8 minuter efter jag kommit hem så går denna mystiska neger varpå hon kommer in i mitt rum och frågar lite oroligt om jag såg något? Vilket jag inte gjorde häller.

Pratar med en polare lite senare varpå pusselbitarna faller på plats.
Klart han skämdes och gick så snabbt. Sms't för att kolla läget.
Han var ju en torsk!?

Hur fan ska jag gå vidare i denna situationen?
Ska jag balla låsas som ingenting eller konfrontera henne? Gola till föreldrarna?
2009-08-07, 18:27
Medlem
Hur gammal är hon?
2009-08-07, 18:29
Medlem
Fassls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iquba
Hur gammal är hon?

Över 18, men inte mycket mer.
2009-08-07, 18:31
Medlem
Du tror inte det är så att hon bara gillar neger balle då?
2009-08-07, 18:31
Medlem
Dornimells avatar
Hon kan ju också ha raggat upp en neger och velat ligga med honom utan någon ekonomisk vinst. Hon visste att föräldrarna var borta men ville kolla att du inte skulle störa dem ? eller ?
2009-08-07, 18:32
Medlem
little.rippers avatar
Hade du något mer än bara att hon knullar med en neger? eftersom du skrev att pusselbitarna föll på plats?...
2009-08-07, 18:32
Medlem
Fassls avatar
Sant, sant. Det kanske bara jag som är nojjig
2009-08-07, 18:37
Medlem
Fassls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av little.ripper
Hade du något mer än bara att hon knullar med en neger? eftersom du skrev att pusselbitarna föll på plats?...

Igentligen inte...
2009-08-07, 18:42
Medlem
Jimmysws avatar
Haha jag förstår inte riktigt vilka pusselbitar som du tycker leder till att hon skulle sälja sin kropp? Sen är det nog faktiskt fler vita än svarta som köper sex i sverige
2009-08-07, 18:48
Medlem
Farmer Teds avatar
Jag går emot strömmen och säger att det antagligen är negern som horar. Känns helt enkelt som att det handlar om en gammal hederlig eskortneger.
2009-08-07, 18:49
Medlem
The Crashs avatar
Varför skulle hon vara hora bara för hon knullar en neger? Förstår inte sambandet..

Hade han rosa pälsjacka och rosa hatt med fjäder i?
2009-08-07, 18:51
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmer Ted
Jag går emot strömmen och säger att det antagligen är negern som horar. Känns helt enkelt som att det handlar om en gammal hederlig eskortneger.
Ja helt klart måste det vara en eskortneger! Allt tyder ju på det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in