Ja, fick mina aningar idag. Men vi börjar med lite bakrund till denna händelsen
Min styv syster har egentligen egen lägenhet men har flyttat in hos mig och våra föräldrar i 2 veckor pga att hon jobbar i närheten för stunden och att hon skulle vakta min katt medan jag var i Emmaboda. Våra föräldrar är för tillfället i Kroatien.
Så idag hände det. Hon skickar sms när jag är uppe vid sjön och badar. "Vart är du?" Jag svarar att jag är och badar. Tänker inte mer på det. Sen 30 min senare så kör min polare ner hem mig varpå jag känner på dörren.
- Låst.. hmm konstigt, är inte syrran hemma?
Låser upp och kliver in, slänger av mig alla saker. Efter 15 sekunder hör jag hur Syran hejar från våra föräldrars rum som ligger direkt till vänster om ingången.
Och vad får jag se? Där ligger hon och en neger, runt 25 år gammal. Hon ber mig hälsa på han så jag gör det såklart. Men han vågar inte kolla mig i ansiktet när vi hälsar så jag antar att det är för att han är skäms.
5-8 minuter efter jag kommit hem så går denna mystiska neger varpå hon kommer in i mitt rum och frågar lite oroligt om jag såg något? Vilket jag inte gjorde häller.
Pratar med en polare lite senare varpå pusselbitarna faller på plats.
Klart han skämdes och gick så snabbt. Sms't för att kolla läget.
Han var ju en torsk!?
Hur fan ska jag gå vidare i denna situationen?
Ska jag balla låsas som ingenting eller konfrontera henne? Gola till föreldrarna?
Hon kan ju också ha raggat upp en neger och velat ligga med honom utan någon ekonomisk vinst. Hon visste att föräldrarna var borta men ville kolla att du inte skulle störa dem ? eller ?
Haha jag förstår inte riktigt vilka pusselbitar som du tycker leder till att hon skulle sälja sin kropp? Sen är det nog faktiskt fler vita än svarta som köper sex i sverige