2003-12-08, 23:34
Medlem
tolchocks avatar
Läste i helgen en artikel i Aftonbladet om att "porrsurfandet" gått upp den senaste tiden. Började rannsaka mig själv en smula för att reda ut varför jag porrsurfar. Jag kom fram till att det i första hand inte var att hitta en skön donna i en konstig pose som jag vill bli upphetsad av utan snarare själva "jakten" efter den perfekta tjejen eller perfekta serien osv.

Hur är det för er här i forumet? Räcker det med en brutta med en sats i nyllet eller är det mer jakten det handlar om? Eller är det något annat som ligger bakom?
Citera
2003-12-09, 00:16
Medlem
Tro det eller ej, jag porrsurfar inte.
Citera
2003-12-09, 00:40
Medlem
Hin Håle.s avatar
Efter att ha haft sin topp något år efter bredbandets intåg i mitt liv, runt '98-'99, så har porrsurfandet för min del nästan helt stagnerat. Kvinnor som ligger nakna på nätet och spretar med benen inför all världens samlade snuskgubbar har liksom mist lite av sin ursprungliga tjusning. Påklädda damer, med alla hästar hemma s.a.s, är däremot väldigt intressant. Jag drar nog hellre en tarzan till bandade disputationer med kvinnliga doktorander (genusvetenskap räknas inte!) än det senaste Debbie Does-alstret.
Citera
2003-12-09, 02:37
Awaiting Email Confirmation
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Efter att ha haft sin topp något år efter bredbandets intåg i mitt liv, runt '98-'99, så har porrsurfandet för min del nästan helt stagnerat. Kvinnor som ligger nakna på nätet och spretar med benen inför all världens samlade snuskgubbar har liksom mist lite av sin ursprungliga tjusning. Påklädda damer, med alla hästar hemma s.a.s, är däremot väldigt intressant. Jag drar nog hellre en tarzan till bandade disputationer med kvinnliga doktorander (genusvetenskap räknas inte!) än det senaste Debbie Does-alstret.
Tänk att det finns likasinnande här på forumet åtminstone gällande porrsurfingfrågan.
Här är nåt som du garanterat skulle gilla http://www.bestruscan.ru/Scanners/_Collections/BRS2k3/brs2k3-17_EuropePlusAd-MAXiMruNOV-2002_gbp.jpg.htm

Eller varför inte
http://www.bestruscan.ru/
Eller någon länk på deras sida
http://www.bestruscan.ru/links.htm
Citera
2003-12-09, 09:03
Medlem
Säkre Sammys avatar
Det var väl kul i början, man tröttna på det efter ett tag lixom. Har jag gjort iaf, anledningen till att man porrsurfar är väl rätt så själv klar eller???
Citera
2003-12-09, 11:32
Medlem
tolchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
...anledningen till att man porrsurfar är väl rätt så själv klar eller???

Jag trodde det men nu är jag inte så säker...
Citera
2003-12-09, 20:19
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Eller är det något annat som ligger bakom?

personligen tänder jag inte på bilder eller porrfilm. d ggr jaq porrsurfat har varit för att se om d finns sånt jag sysslar m ute på internätet men faktiskt inte hittat ngt... möjligen skulle jag tända på xtrem sadism men kan inte säga tända som i bli kåt av att se d men skulle kunna fungera som inspiration.

Citat:
...anledningen till att man porrsurfar är väl rätt så själv klar eller???
nej inte alltid.
Citera
2003-12-09, 20:26
Moderator
Sun Rulers avatar
Porrsurfar inte; av den enkla anledningen att jag inte finner det stimulerande från något perspektiv överhuvudtaget. Är inte så mycket för plastiga brudar i sunkförpackning, att se 6 killar spruta på en och samma tjej är snarare avtändande.

Desto mer "eggande" är det när det var någon som länkade till en sida med sommarbilder. Vanliga tjejer på stranden....det är desto mer mumma! Utav respekt för min flickvän tittar jag inte heller på porr då jag vet att hon inte skulle uppskatta det.
Citera
2003-12-09, 21:25
Medlem
Pellenezs avatar
Rent tidsfördriv
Citera
2003-12-10, 08:09
Bannlyst
Saken är biff; man vill helt enkelt vara unik och skilja sig från mängden och inte göra sånt som alla andra gör.
Citera
2003-12-10, 08:29
Medlem
kaks avatar
Det är väl självklart. Porrsurfning ger en ju ett tillfälle att köra musen med vänsterhanden. Påstås ju vara bra mot musarm.
Citera
2003-12-10, 08:41
Medlem
kamizs avatar
För att porr är ju såååå j-a schysst!! Det är även praktiskt då man slipper slita sig ifrån flashbacks forum.. bara alt+tabá fönster
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in