2009-08-06, 23:31
Medlem
erikps avatar
Kan börja med att säga att jag inte har den blekaste om vart jag skulle postat den här tråden, men finns ganska mycket branchfolk här antar jag. Så iaf, finns det ett behöv att ett forum för folk i restaurangbranchen eller dom som är sugna på att veta mer? Visserligen finns ju FB, men ett litet mer heltäckande för olika jobb, avtal, olika arbetsgivare, säsongsjobb och diverser. Eller tror ni Mat & Dryck på flashback räcker?
Citera
2009-08-06, 23:45
Medlem
BridgeRocks avatar
Om någon skulle ta på sig att styra upp det bra så skulle jag vara snabb att följa med.
Citera
2009-08-07, 03:06
Medlem
Jag är med!

Har en del saker som jag redan nu skulle kunna ta upp. Men jag väntar
Citera
2009-08-07, 10:21
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp
Kan börja med att säga att jag inte har den blekaste om vart jag skulle postat den här tråden, men finns ganska mycket branchfolk här antar jag. Så iaf, finns det ett behöv att ett forum för folk i restaurangbranchen eller dom som är sugna på att veta mer? Visserligen finns ju FB, men ett litet mer heltäckande för olika jobb, avtal, olika arbetsgivare, säsongsjobb och diverser. Eller tror ni Mat & Dryck på flashback räcker?
Jag är inte aktiv längre men har en del kontakter så lite tips skulle man kunna bidra med. Men om du verkligen är intresserad så finns det andra fora som är mer aktuella. Om du vill så kan jag PM:a dig.

~Paul~
Citera
2009-08-07, 16:54
Medlem
I say do it!
Det behövs!!
Citera
2009-08-08, 02:22
Medlem
erikps avatar
Nice=)

Detf inss lite folk som är sugna alltså, tyvärr är jag helt värdelös gällande kodning och sånt. Kollade in www.egetforum.se och reggade www.hr.egetforum.se tyvärr förstår jag inte så mycket av det där så blir nog inget från min sida, men jag är bra på idéer Någon som kan koda och hålla på är mer än hjärtligt välkommen att börja

DePaul. Har du några bra forum på lager så tveka inte
Citera
2009-08-08, 02:56
Bannlyst
Det är alltid trevligt med lite branshprat! Din jävla elitist!
Senast redigerad av Paraflex 2009-08-08 kl. 03:03.
Citera
2009-08-08, 03:00
Medlem
erikps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paraflex
Det är alltid trevligt med lite branshprat! Din jävla elitist!

Branchprat är guld haha elitist? Jag vill att alla ska joina
Citera
2009-08-08, 10:24
Medlem
mattias_rs avatar
Detta var en bra idé.
Citera
2009-08-08, 11:19
Medlem
jag reggar mig då det har kommit igång lite grand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera