Jag tackar & bokar så mycket för dina svar!
Tycker att det var extra kul att just du svarade eftersom du var den första person som jag la märke till här på forumet. D v s den jag först lärde mig känna igen och komma ihåg (på ett positivt sätt).
Några kommentarer
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
2) admin känner inte till våra IRL-identiteter. Varför skulle han behöva göra det?
Jag hävdar inte att han skulle behöva det. Undrade bara om så var fallet.
Citat:
5) Vill man bli mod ska man skriva och anmäla sitt intresse till admin. Kraven är att man är aktiv på forumet samt på avdelningen man vill moderera. Vidare bör man också ha varit medlem ett tag och inte vara helt ny bakom spakarna. Däremot är de flesta forum besatta så jag vet inte om admin önskar fler. Men att anmäla intresse är aldrig fel.
Min fråga ska inte tolkas som att jag är intresserad av att bli moderator. Det har jag varken tid, lust eller ork till. Däremot är jag full av beundran för dem som gör detta jobb helt idellt. Tycker att många moderatorer får oförtjänt med skit. Eftersom jag varit fotbollsdomare så kan jag sätta mig in lite i er situation.
Citat:
7) admin2 har fler befogenheter än oss andra mods, men färre än admin.
Så mycket har jag förstått. Men det skulle vara intressant att få veta exakt vilka skillnaderna är. Fast det kanske är hemligt