Citat:
Ursprungligen postat av PPson
Var inte han uttalad motståndare till barnporr? Eller var detta en ploj för att undvika polisintresse samt öka sin kredibilitet.
var väl antagligen för att
1- ge legitimitet till sin blogg och få stöd från "vanliga"
2- om man skriver att man laddar ner barnporr så hade nog pappa polisen knackat på mycket tidigare.
Har någon inhämtat stämningsansökan?