2009-08-06, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HonheterNelly
Hahaha tror ni att D & Partners blir glada när den informationen kommer fram?
person: O*** R***
address: D******* & Partners Advokatbyra KB
address: Box *****
address: SE-*****Stockholm
address: Sweden
e-mail: [Email Removed]
phone: +46 8 *******
phone: +46 70 *******
fax-no: +46 8 *******

Jag har censurerat, annars kommer väl en stämning
Den här menar du?
Citera
2009-08-06, 15:00
Medlem
Thebabblarns avatar
hitta bilder på ALEX LIMONOVIC nu! kanske är det falskt namn. men, jag vet inte , men jag söker efter bilder.
Citera
2009-08-06, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thebabblarn
hitta bilder på ALEX LIMONOVIC nu! kanske är det falskt namn. men, jag vet inte , men jag söker efter bilder.
Hahaha, jojo, försök du!
Citera
2009-08-06, 15:05
Medlem
Paijters avatar
Vad tycker flashbackare om det här:

http://johannasjodin.blogg.se/2007/december/min-blogg-kommer-inte-stangas-ned.html
Citera
Medlem
Thebabblarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainfuck
Hahaha, jojo, försök du!

är du han?
Citera
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Lycka till.

Citat:
är du han?

Okej, jag erkänner. Det är jag som är Alex Limonvic.
Citera
2009-08-06, 15:07
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Vad tycker flashbackare om det här:

http://johannasjodin.blogg.se/2007/december/min-blogg-kommer-inte-stangas-ned.html

Verkar vara en bra blogg, det är sjukt att man kan bli anmäld för brott mot sig själv.
Citera
2009-08-06, 15:07
Medlem
Maeglins avatar
Citat:

Jag tror att killen är helsvensk, skriver under falskt namn och har valt ett utländskt klingande namn för att förvilla.

Jag tror att han jobbar som "dagismamma" men jag tror inte att han gör det i Stockholm. Han skriver detta också för att förvilla.

Fundera lite på detta. Varför är det viktigt för honom att nämna att han tagit bilder i Alviks tunnelbanestation?
Citera
2009-08-06, 15:09
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Fundera lite på detta. Varför är det viktigt för honom att nämna att han tagit bilder i Alviks tunnelbanestation?

Han är jävligt bra d.v.s. Vi har med ett proffs att göra.

Själv är jag litet besviken att inte Aftonbladet har tagit upp min blogg, där jag förespråkar rövknull av barn i förebyggande, religiöst och medicinskt syfte. Men Aftonbladet respekterar väl min religion.
Citera
2009-08-06, 15:10
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Jag tror att killen är helsvensk, skriver under falskt namn och har valt ett utländskt klingande namn för att förvilla.

Jag tror att han jobbar som "dagismamma" men jag tror inte att han gör det i Stockholm. Han skriver detta också för att förvilla.

Att nämna vart bilden är tagen kan vara bra då det kan få andra som går i Alviks tunnelbanestation att se den enklare
Citera
2009-08-06, 15:11
Bannlyst
Citat:
Jag vågar mig faktiskt tro att polisen gör ett bättre jobb med att hitta "Alex" än du gör. Var inte orolig, de jobbar på det.
Citera
2009-08-06, 15:12
Medlem
heltbortabres avatar
Citat:

Han kanske gör ett kollage? "En pedofil i din vardag"

Jag vill hoppas att det är en människa vi har att göra med. Och det är klart han vill skina med att han besöker alla dessa kända platser för att det ska sticka lite i ögonen på motståndarna. Och framförallt slå hål på myten av en pedofil som är en hemmrunkande gubbe.

Men visst, är han smart är det inte Alvik utan kanske Majornas. Men som sagt, är han verkligen så smart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in