2009-08-05, 22:09
Medlem
DanteAlighieris avatar
Idag lyssnade jag på P3 och programmen som jag lyssnade på innehöll:

Claudia Galli

Henrik Torehammar - Bög
Daniel Lex Ros - Bög
Jonathan Unge - Bög

Mona Masri - Invandrare
Suzanne (Suz) Nafa - Invandrare

Musiken som de spelar håller hög klass jämfört med de andra kanalerna, och toppklass jämfört med de kommersiella kanalerna. Trots det börjar musiken svikta lite på sistone. Men det som gör mig mest förbannad är kvoteringen i SR. Jag har inget emot bögar och invandrare, tvärtom, jag välkomnar dem. Men när programmen lyser igenom av HBT-snack och invandringsrelaterade diskussioner pallar jag fan inte lyssna längre. Henrik Torehammar har nu i fyra-fem-sex... program i rad ägnat minst 10 minuter åt bög-snack. Senast idag var det något om Putin, då de drog en massa paralleller mellan Putin och gubb-bögheten, eller vad de nu sa. Varför ska det vara såhär? Samhället kanske behöver bli mer HBT vänligt men någon måtta får det ju vara. I alla fall jag har tröttnat oerhört på allt tjat om HBT, och jag kan tänka mig att många fler också har det.

Sen vill jag bara säga att det är sorgligt att Skånskan får vara i riksradio, ärligt talat, man hör ju knappt vad de säger.

Vad tycker ni?
Citera
2009-08-05, 22:26
Medlem
Så har det ju alltid varit. inkvoterade bögbimbos som fritt får spela ut sin helt egna bögifierade agenda i skattebetalt radioutrymme. Det är faktiskt Sverige vi pratar om.
Citera
2009-08-05, 22:36
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jag kommer dock aldrig att fatta varför det är så viktigt för homosexuella att hela tiden framhäva sina sexuella preferenser. Och varför dom måste prata om det jämt och ständigt.
Citera
2009-08-05, 22:48
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jag kommer dock aldrig att fatta varför det är så viktigt för homosexuella att hela tiden framhäva sina sexuella preferenser. Och varför dom måste prata om det jämt och ständigt.

Kan inte annat än att hålla med. Det är som om de måste bli lite mer högljudda bara för att de inte får samma uppmärksamhet längre..
Citera
2009-08-05, 22:51
Medlem
chipsmeddipps avatar
p3 har väl senaste 2 åren tappat allt vad dom en gång hade.
tex Din gata Lilla Al fadji ...??? som går på em, det går inte att lyssna
längre.
Tack och lov tog dom bort mitt p3 det var väl det värsta på länge.
Citera
2009-08-05, 22:58
Medlem
GrovSnus01s avatar
Instämmer!

Jag vill bara instämma med TS! har inte heller emot bögar eller invandrare men det blir så jävla mycket snack och särsklit Henrik Torehammar måste ju överspela sin bögighet så j*vla mycket!

Tacka vet jag Christer i P3! Dock kan Kitty och Jonna packa ihop och dra från det programmet!
Citera
2009-08-05, 23:12
Medlem
420-7/11s avatar
Helt enig med TS.
Och har det inte blivit jävligt tramsigt, eller är det jag som börjar bli gammal
Citera
2009-08-06, 00:52
Medlem
Ja för att inte tala om Johan Hilton.

Nått politisk korrektare får man leta efter. Sen dryper hela han om att han är en världsvetare, allt han säger är precis så rätt, korrekt, exakt...ja slå upp SJÄLVGOD så finns han där på bild på en stor pidestal. Han har rätt i allt, han vet vet vet och vet och har rätt. Rätt, vad än någon säger. Allt han säger är perfekt och har vägts på våg.

Säger någon rätt, då hittar han något som är ännu mer rätt. Och det vet han. Han vet mest om allt.

Utöver det så handlar hans program uteslutande om HBT snack, åt höger, vänster, upp och ner, fram och tillbaka om och om igen..och lite till ...ja man kan inte nog sluta snacka om dessa ämnen tycker Johan Hilton.

Har heller emot HBT personer eller så, men nån måtta får det för fan vara.

/
Senast redigerad av BJB 2009-08-06 kl. 00:58.
Citera
2009-08-06, 09:20
Medlem
Vad väntar ni er, det är P3? En jäkla pisskanal och har alltid varit.
Citera
2009-08-06, 10:05
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reaktion
Vad väntar ni er, det är P3? En jäkla pisskanal och har alltid varit.

Nej då, P3 har inte alltid varit en skräpkanal. Tacka vet jag gamla goda tiden med Rally och Hassan. Det var grejer det.
Citera
2009-08-06, 10:13
Medlem
Hilton är mitt personliga hatobjekt.

SR skall vara public service, ser inte att det ingår i public serviceuppdraget att ha en enorm överrepresentation av bögar och baltteskånska i radion.

P3 har varit skit sen 2000 eller så.
Citera
2009-08-06, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Nej då, P3 har inte alltid varit en skräpkanal. Tacka vet jag gamla goda tiden med Rally och Hassan. Det var grejer det.

Enstaka bra program kan inte rädda en skitkanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in