2009-08-06, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Allas vår Barbro Svensson Lill-Babs hör till den här gruppen. Åtminstone på 70-talet reste hon på Gambiasemester och det fanns bilder i nån veckotidning av henne och en gambian på stranden. Och han presenterades som hennes vän.

Vad detta betydde begrep jag först när jag läste den tyvärr avsomnade tidningen Z nån gång i början på 90-talet. En stor artikel handlade om Gambiaturismen som till allra största delen var sexinriktad. Negrerna i Gambia skulle ha så stora kukar. På flygplatsen fanns ständigt ett antal manliga prostituerade som väntade på att bli handplockade som semesteräventyr under en eller två veckor. Den här trafiken fortsatte märklligt nog även efter det att AIDS-epidemin slagit till i Afrika. Som sagt, Lill-Babs "vän" var väl just ett sådant semesteräventyr!

Det var obekant men naturligtvis inte alls överraskande att Lill-Babs hör till det gänget. Hon verkar ju ha varit öppen för karlar.
Citera
2009-08-06, 16:50
Medlem
I den där Z-artikeln beskrevs Gambiaturisterna som de riktigt kåta kvinnorna. En vill jag minnas hade varit gift med fyra gambianer. Alla äktenskapen hade misslyckats men hon kände ett sådant sug att hon nu var på väg att hämta hem en femte man. Men det är väl klart att många har rest dit på vanlig solsemester också.

När det gäller kändisar är det kanske bara Kerstin Thorvall och Lill-Babs som har gått ut med sina Gambiaresor offentligt. Thorvallskan har ju skrivit om det sexuella inslaget i resorna men för Lill-Babs är det nog bara förekommit veckotidningsreportage. Att det för hennes del varit knullresor är en slutsats som jag dragit i min snuskiga fantasi.
Citera
2009-08-06, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
I den där Z-artikeln beskrevs Gambiaturisterna som de riktigt kåta kvinnorna. En vill jag minnas hade varit gift med fyra gambianer. Alla äktenskapen hade misslyckats men hon kände ett sådant sug att hon nu var på väg att hämta hem en femte man. Men det är väl klart att många har rest dit på vanlig solsemester också.

När det gäller kändisar är det kanske bara Kerstin Thorvall och Lill-Babs som har gått ut med sina Gambiaresor offentligt. Thorvallskan har ju skrivit om det sexuella inslaget i resorna men för Lill-Babs är det nog bara förekommit veckotidningsreportage. Att det för hennes del varit knullresor är en slutsats som jag dragit i min snuskiga fantasi.

Interracial sex med negrer verkar Lill babs gilla. Hennes dotter har väl barn med en neger, eller?
Citera
2009-08-06, 17:43
Medlem
Allan Akbars avatar
Jag läste någonstans att just västafrikaner är de negrer som i genomsnitt har störst kuk. Vilket ju i så fall förklarar kärringarnas intresse för just pyttelandet Gambia.
Citera
2009-08-06, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag läste någonstans att just västafrikaner är de negrer som i genomsnitt har störst kuk. Vilket ju i så fall förklarar kärringarnas intresse för just pyttelandet Gambia.

Har inte med kuken att göra enbart. Kukstorlek är inviduellt och oavsett ras. Vad dessa kärringar tänder på är att negrerna är som vilda djur från djunglen med enorm sexlust. Även om detta inte stämmer kanske, så har kärringarna detta i skallen. Kvinnor överlag tänder i smyg på förnedringssex. Sex med en neger som att ha sex med en utomjording, dvs äckligt och spännnade pga av det moraliska förbudet kring det.

För sex är ju enbart byggt på fantasier och har inte så mkt med hur den fysiska stimulansen går till. Jag menar tänk själv, när man sitter och runkar så går det enbart om man har en galen sexfantasi i huvet. Tänker man på vilken middag man ska laga och samtidigt drar i kuken i rena turbofarten och hårt som fan, inget kommer att hända. Det är som att spela biljard med ett snöre
Senast redigerad av umfufu 2009-08-06 kl. 17:52.
Citera
2009-08-06, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Det är närmare mellan Portugal och Afaganistan än mellan Gambia och Moçambique. Jag hoppas att erikbe inte får vara navigatör på nån resa...

Lisbon - Kabul Kilometers: 6779.45
Banjul - Maputo Kilometers: 6886.23

Jag var tvungen att kolla.
Citera
2009-08-06, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av umfufu
Interracial sex med negrer verkar Lill babs gilla. Hennes dotter har väl barn med en neger, eller?
Malin har visserligen ett barn med en amerikansk negerdansare men det säger väl inget om att Lill-Babs just speciellt skulle gilla interracialt sex med negrer. Jag tror att hon har en stor dragning till sex överhuvud taget.
Citera
2009-08-10, 15:24
Medlem
Jag fyller på med en tredje Kerstin!
Alla som såg Kerstin Hallert vagga fram på Rosenlundsgatan på Södermalm på 80-talet förstod att där importerades det friskt. Ständigt nya på lager.

Nu sysslar hon väl med choklad i Paris?

Tänk, ett helt inlägg om Hallert utan att jag nämnde Kitty
Citera
2009-08-10, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KateAusten
Jag fyller på med en tredje Kerstin!
Alla som såg Kerstin Hallert vagga fram på Rosenlundsgatan på Södermalm på 80-talet förstod att där importerades det friskt. Ständigt nya på lager.

Nu sysslar hon väl med choklad i Paris?

Tänk, ett helt inlägg om Hallert utan att jag nämnde Kitty

Kitty?

Jag vill minnas att jag någon gång på 90-talet läste en artikel där Hallert just förklarade negrernas överlägsenhet i sängen. I samma artikel beklagade hon sig också över att hon mest låg i soffan och åt choklad. Substitut för negrerna?
Citera
2009-08-10, 20:00
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umfufu
Har inte med kuken att göra enbart. Kukstorlek är inviduellt och oavsett ras. Vad dessa kärringar tänder på är att negrerna är som vilda djur från djunglen med enorm sexlust. Även om detta inte stämmer kanske, så har kärringarna detta i skallen. Kvinnor överlag tänder i smyg på förnedringssex. Sex med en neger som att ha sex med en utomjording, dvs äckligt och spännnade pga av det moraliska förbudet kring det.

För sex är ju enbart byggt på fantasier och har inte så mkt med hur den fysiska stimulansen går till. Jag menar tänk själv, när man sitter och runkar så går det enbart om man har en galen sexfantasi i huvet. Tänker man på vilken middag man ska laga och samtidigt drar i kuken i rena turbofarten och hårt som fan, inget kommer att hända. Det är som att spela biljard med ett snöre

Att bli våldtagen är fullkomligt normalt där nere.
Citera
2009-08-10, 20:36
Medlem
Kerstin Hallert och Kitty är en klassiker.
Hon satt och osade och orerade i ett helt radioprogram om en engelsk flickbokshjälte som var något alldeles speciellt. Hur gubbsegt och patriarkalt svensk bokvärld var som undanhållit svenska flickor den förträffliga förebilden.

Minns inte vad böckerna hette i original. Men med röda ryggar fanns böckerna i oändligt många titlar med hjälten Kitty i svenska hem.
Jämför Dante, Bill, Knatten, Tvillingdeckarna och allt vad dom hette med gröna ryggar.
Citera
2009-08-10, 21:31
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Kitty?

Jag vill minnas att jag någon gång på 90-talet läste en artikel där Hallert just förklarade negrernas överlägsenhet i sängen. I samma artikel beklagade hon sig också över att hon mest låg i soffan och åt choklad. Substitut för negrerna?
choklad = negrer

Det var hennes sätt att säga hon ägnade större delen av sin tid åt att ligga i soffan och suga negerkuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in