2009-08-05, 13:29
Medlem
Rolzs avatar
http://politisktinkorrekt.wordpress....rogvaldtakter/
Citera
2009-08-05, 13:32
Medlem
Tackar. Peter Andersson heter han alltså. Följ inte med honom hem från krogen ladies..
Citera
2009-08-05, 13:37
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
http://na.se/nyheter/2.2503/1.525539

Minst sagt bisarra inslag, lyckligtvis fick aset 6.5 års fängelse, som dock är för lite enligt mig, men mer än man kunnat hoppas på iaf.

Blatterradarn får utslag här, några orsaker, våldtäkterna ska ha skett på en madrass på golvet, bredvid ska våldtäktsmannen mamma legat och sovit i en soffa. Typiskt blattebetende att bo trångt och med sin mamma.

Våldtäkter i anus, typiskt blattebetende här med.

Ser fram emot mer info och självklart namn och bild på svinet. Vill även veta mer saker som kvinnornas ålder, etnicitet, plats där dom drogats mm.

En blatte som bytt till ett svenskt namn?
Citera
2009-08-05, 13:43
Medlem
HectorPis avatar
Länk till domen i sin helhet

Här kan ni också läsa domen i sin helhet! Va bara tvungen eftersom jag tjötat med tingsrätten även om andra hann först!

http://dl-client.getdropbox.com/u/24142/b-1617-09.pdf
Citera
2009-08-05, 14:28
Medlem
HectorPis avatar
Ja fy fan. Om man läser domen i sin helhet förstår man hur jävla systematiskt han gjort detta. Det är ingen engångsgrej det här. Killen har hittat ett sätt att få ligga och sen har han kört på. Under lång tid. Peter Andersson i Örebro född 81 är dessutom ett manipulativt svin av rang då han lyckats övertyga tjejerna efteråt att de själva gått med på att ha sex med honom.
Hoppas han får lite traddo i mjölken på kåken och att sen hela avdelningen kör honom i prutten..
Fy fan. Brukar inte bli så här äcklad.
Senast redigerad av HectorPi 2009-08-05 kl. 14:29. Anledning: La till lite information av SEO-skäl
Citera
2009-08-05, 14:58
Medlem
agent003s avatar
Satt och läste dom 25 första sidorna av domen men jag var tvungen att klicka ner den. Jag började helt enkelt koka. Med två mindre systrar som jag har fått ta hand om mycket under deras uppväxt pga olyckliga omständigheter blev det för påtagligt. Jag vet precis vad jag skulle gjort om dom råkade ut för nå liknande, hoppas någon i hans närhet är bered att ta samma ansvar..

Nej nu måste jag ta ut hunden på en milspromenad för att lugna ner mig.

Jag hoppas de finns män med moral som väntar på han på kåken.
Senast redigerad av agent003 2009-08-05 kl. 14:59. Anledning: stavar som en kratta
Citera
2009-08-05, 15:47
Medlem
Något vi dock kan uppskatta är att han faktiskt blev dömd. Hade detta hänt för ett par år sedan hade han gått fri, då hade kvinnorna inte var i sinnestillstånd nog för att kunna säga nej och det hade därför inte kunna bevisas att samlagen ej skett i samförstånd.
Citera
2009-08-05, 15:52
Medlem
Waspirs avatar
Vilket svin, och vad har han för morsa egentligen? Hon näms ju i varannan mening. Bara det faktum att hans mamma är så närvarande i hans liv är ju ett tecken på att allt inte står rätt till, iaf i mina ögon.
Citera
2009-08-05, 16:00
Medlem
nissethekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
En blatte som bytt till ett svenskt namn?
Haha, ja för det måste självklart vara en blatte. Sen när det dyker upp en bild och han visar sig ha ett svenskt utseende så har han givetvis skaffat sig ett sådant med plastikoperationer, färglinser och färgat hår
Citera
2009-08-05, 16:03
Medlem
-Jamaica-s avatar
Herregud, jag vet ju vem en av kvinnorna är upptäckte jag nu! Fy fan vad hemskt!
Citera
2009-08-05, 16:06
Medlem
Vuxenkos avatar
Såna människor(?) som åker fast för detta beteende blir ju inte så omtyckta på kåken, så han får nog sitt straff därinne
Citera
2009-08-05, 16:11
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nissetheking
Haha, ja för det måste självklart vara en blatte. Sen när det dyker upp en bild och han visar sig ha ett svenskt utseende så har han givetvis skaffat sig ett sådant med plastikoperationer, färglinser och färgat hår

jag tror iof att du missade ironin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in