2009-08-16, 23:01
Medlem
knockknocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Nej hon banga ju :S?? Jag fattar inte heller iof... Kör på

Jaha oj, missade det.
Citera
2009-08-17, 00:37
Medlem
NixZt0rms avatar
Lufthångla +1
Citera
2009-08-17, 12:20
Medlem
petters avatar
Kul med festivaler även om jag känner mig för gammal för det nu (30). Sista festivalen jag var på var arvika ´02. Hade laddat upp med allt från himmel till jord utom alkohol som skaffades på plats. Om jag inte minns fel: 25st diazepam 10mg, 25st roppar av den gamla gröna varianten, 2g tjack och en subutex att landa på väg hem. Inget minne av första två dagarna mer än att jag hade en jävligt sur flickvän i över en månad efteråt. Hon tyckte att det var pinsamt att släpa på en full och flöddrig idiot som stupade i dikena hela tiden.
Citera
2009-08-17, 15:10
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter
Kul med festivaler även om jag känner mig för gammal för det nu (30). Sista festivalen jag var på var arvika ´02. Hade laddat upp med allt från himmel till jord utom alkohol som skaffades på plats. Om jag inte minns fel: 25st diazepam 10mg, 25st roppar av den gamla gröna varianten, 2g tjack och en subutex att landa på väg hem. Inget minne av första två dagarna mer än att jag hade en jävligt sur flickvän i över en månad efteråt. Hon tyckte att det var pinsamt att släpa på en full och flöddrig idiot som stupade i dikena hela tiden.

Äsch, jag strulade med en gift kvinna som var 30 på hultsfred. Hon kallade mig lammkött och hade piercad bröstvårta. I have no complaints.

Men du kanske ska dra ner på flöddret
Citera
2009-08-18, 12:20
Medlem
petters avatar
Nja, jag vet inte. Av det lilla jag minns så hade jag skitkul då jag blandade diazepam och alkohol. Det var bara omgivningen som gnällde. Och hemresan på buprenorfin var underbar. Tjacket mitt i allting bara gick åt utan större effekt så det var väl inte så bra.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in