2009-08-05, 08:32
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollol
Då var vi tre

Fyra!
Citera
2009-08-05, 18:37
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Fyra!

Va?! :O vi fick ju svar på hur man gjorde i hans andra post!
Citera
2009-08-05, 19:27
Medlem
Roundcubes avatar
Lufthångla is the shit
Citera
2009-08-05, 20:36
Medlem
Bullsquids avatar
haha låter ju ganska sjukt, hon sög av dej, du pulla henne eller va det nu var men att kyssas var otrohet? du inser inte själv att det låter ganska sjukt?

antingen knullar man väl eller inte , va e detta för trams ni höll på med?
Citera
2009-08-05, 23:42
Medlem
DropOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
haha låter ju ganska sjukt, hon sög av dej, du pulla henne eller va det nu var men att kyssas var otrohet? du inser inte själv att det låter ganska sjukt?

antingen knullar man väl eller inte , va e detta för trams ni höll på med?

Jodå, jag insåg mycket väl hur dumt det var, fnissade lite inombords! Men det är ju inte som om man säger "Hörrududu, jag tycker att de där reglerna låter lite orimliga, borde du inte tänka över det en gång till?".

Tycker att det viktigaste var att hon var nöjd, är en sån gentleman.
Citera
2009-08-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropOut
Nästa rapport är inte lika intensiv, men den är intressant för folk som är intresserade av droger.

Varför tror du vi hänger här?
Citera
2009-08-16, 20:22
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropOut
Lufthångla var något som vi upptäckte rent spontant, det var helt enkelt som om det fanns en spärr som gjorde att våra läppar inte kunde mötas. Så vi hånglade helt enkelt med läpparna så nära varandra vi kunde utan att det blev en connection. Våra tungor rörde dock varandra ibland, för det rörde ju sig om ett mellanrum på en centimeter. Tänk på det som att torrjucka eller att ha sex utan att penetrera!

Nästa rapport är inte lika intensiv, men den är intressant för folk som är intresserade av droger.

Oooh jävlar vad jag typ förstår! Fan, det är ju helt sjukt hett egentligen, jag hade blivit heeeelt galen. Har gjort liknande förut (tjejer som haft killar eller när båda vet att det är dumt egentligen) men det har alltid urartat i vanliga kyssar tillslut, och då försvinner spänningen i luften lite. Men det är ju helt sjukt när båda andas tungt i varandras munnar och näsorna rör vid varandra och man antingen blundar eller öppnar ögonen och möter en kåt kvinnoblick. Fan vad avis jag blir
Citera
2009-08-16, 22:31
Medlem
HaxxarNs avatar
Jag gav henne en ಠ_ಠ-blick och gjorde ett ninjahopp baklänges för att få väck hennes hand därifrån.

5a.
Citera
2009-08-16, 22:37
Medlem
Kartong-Klass avatar
lufthångla! HAHA
Bästa nya påhittet jag hört! Love it!
Citera
2009-08-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartong-Klas
lufthångla! HAHA
Bästa nya påhittet jag hört! Love it!

Haha måste prövas, gå fram till en brud som har kille och säga "men om våra läppar inte nuddar varandra är det inte otrohet" haha
Citera
2009-08-16, 22:52
Medlem
knockknocks avatar
Jag förstår inte. Varför var du så awesome för att du inte våldtog henne i tältet? Det var väl det hon var ute efter.
Citera
2009-08-16, 22:55
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knockknock
Jag förstår inte. Varför var du så awesome för att du inte våldtog henne i tältet? Det var väl det hon var ute efter.

Nej hon banga ju :S?? Jag fattar inte heller iof... Kör på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in