Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Min granne är arab. Den smutsiga hunden skulle jag inte vilja köra på med Volvon, än mindre idka könsumgänge med.
Urk... :mad:
// Roger P.
Dina inlägg får mig att skratta även om det är måndag förmiddag!!
Jag bodde granne med ett par en gång i tiden. Frun var verkligen en bomb. En kväll kom hon på besök och vi hammnade i sängen. Tydligen var det väldigt lyhört för när vi höll på som bäst börja hennes man leva faan i deras lägenhet. Han banka i väggen och sprang ut och sparka på min ytterdörr. Jag blev jävligt stressad och vände upp kärringen för att 'köra klart' doggy-style. Stressad som jag var körde jag av misstag upp kuken i analen på henne. Hon skrek som ett jävla djur, varpå hennes kille blev ännu mera galen.
Plötsligt hade jag två jävla idioter tätt inpå mig. En i, och en utanför lägenheten. Kärringen sprang ut till sin kille och sa att jag hade våldtagit henne. Killen hämta en förskärare och skulle göra upp.
Jag slog ner killen med en större batong som jag hade hängande innanför dörren.
Kärringen blev helgalen och flög på mig och försökte klösa ögonen ur mig, så jag var tvungen att daska till henne också.
Efter det ringde jag till polisen. Konstapeln (kvinnlig) som jag berättade hela händelseförloppet för höll minen väldigt bra. Nåväl allt redde ut sig. Jag tog in på hotell några dagar medan jag fixade en ny lägenhet.
Sedan dess har jag aktat mig för att sätta på grannkärringar.