Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-04, 13:47
Medlem
rizzeees avatar
Tjenare flashback. jag har ett problem, jag formaterade min dator, och sen skulle jag installera windows live messenger, men så gick själva installationen åt helvete segt så jag tänkte att jag trycker på avbryt och provar att köra om installationen, men då fan stod det att jag redan har windows live messenger, vilket jag inte har. Och därför kunde jag inte installera skiten, jag har nu tagit bort varenda jävla msn relaterad fil som finns på datorn, men ändå återstår problemet. Vad ska jag göra? blir måttligt irriterad, puss hej.
Citera
2009-08-04, 13:51
Medlem
boostankans avatar
Så problemet är att det fortfarande går segt? Du får inget error-medd. eller något?

Prova att vänta ut det. Kanske inte om det går över 2h, men vänta ett bra tag iaf.
Citera
2009-08-04, 13:54
Medlem
rizzeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Så problemet är att det fortfarande går segt? Du får inget error-medd. eller något?

Prova att vänta ut det. Kanske inte om det går över 2h, men vänta ett bra tag iaf.

Skitsamma att det gick segt, det är inte det som är problemet just nu, utan problemet är som jag skrev att jag kan inte installera det över huvudtaget för att det står att jag redan har messenger på datorn vilket jag inte har.
Citera
2009-08-04, 14:04
Medlem
Kolla igenom dator ifall du har några WLM filer i skiten, eftersom att du hade kört installationen ett tag. Du kan alltid testa att köra en uninstall dessutom.

Late jevel. o.O
Citera
2009-08-04, 14:47
Medlem
rizzeees avatar
jag har gjort en uninstall fan tror du jag är dum i huvet eller hehehe
Citera
2009-08-04, 14:51
Medlem
Slid3rs avatar
WLM = MSN Messenger

https://www.flashback.org/showthread.php?t=878775
Eller
https://www.flashback.org/showthread.php?t=378454
Senast redigerad av Slid3r 2009-08-04 kl. 14:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in