Citat:
Ursprungligen postat av
Judensau
Jag är tämligen säker på att svenska polisen öppnat en dörr i porten mot öst nu. Det kommer bli svårt att få information från deras MP men ställer ni raka frågor så kommer de svara då de inte vill ha dåliga relationer med Sverige.
Polisen kan också pröva Interpol då jag vet att de MP jag träffade fick in en hel del uppgifter från utlandet att de hade blivit förgiftade. Har de kontaktat kinesiska Interpol så har säkert vanliga Interpol kontaktats. Gräver ni i detta så kommer ni hitta mer än en kyrkogård av märkliga dödsfall och då alla ämnen de använder går att hitta i askan så kommer nog en hel del mord lösas, om inte annat kommer man kunna fastställa att det rör sig om just mord och inget annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Judensau
Vill inte av utredningstekniska skäl skriva det i tråden men jag överlåter den biten till polisen som förr eller senare kommer med "kina-listan".
Jag har redan avfärdat kinesiska MP eftersom de inte arbetar med civila ärenden. Deras jurisdiktion är inom militära frågor och discipliner. Finns inte en militärpolis någonstans i världen som arbetar med civila frågor.
Det är väldigt enkelt att kontakta Kinas militärledning -
Joint Staff Department of the Central Military Commission - och få frågor besvarade om Militärpoliserna och deras jurisdiktion.
Man kan även fråga
Central Military Commission of Communist Party of China om den kinesiska militärpolisen och deras jurisdiktion vad gäller den civilrättsliga jurisdiktionen. Man kan även skicka förfrågningar direkt till
Fang Fenghui och dessa besvaras av hans medhjälpare på ett väldigt korrekt och artigt sätt så långt det är möjligt.
Det finns ingen kinesiska militärpolis som har utrett civila kriminalrättsliga ärenden i Kina någonsin. Alla kriminalrättsliga frågor i Kina sköts av den civila kinesiska polisen.
Det finns heller inget ärenden hos den kinesiska polisen om en svensk medborgare som har varit utsatt för grovt brott i Kina under den tidsperiod du påstår dig ha bott och verkat där.
Det finns inga utredningstekniska skäl för dig att utelämna information.
Linda Chen ströps av Mats Alm kring 17:15 i Norra Bertilsbo.
Det fanns ingen triad iblandad i mordet på Linda Chen.
Du kan ju besvara dessa frågor så vi kan avslöja dina lögner.
Fråga ett: Varför ljuger du om din vistelse i Kina?
Fråga två: Varför ljuger du om att du har blivit utsatt för grovt brott i Kina?
Fråga tre: Varför ljuger du om att kinesisk militärpolis skulle utreda civila brott i Kina?
Fråga fyra: varför ljuger du om triaders verksamhet i Kina?
Fråga fem: Varför ljuger du om saker folk gör i Kina?
Fråga sex: Varför ljuger du om skopolamin?
Fråga sju: Varför ljuger du om att du inte har kontakt med Mats Alm när du berättar saker som bara han har kunskap om?
Fråga åtta: Om nu Linda var hotad, förföljd och mördad av en triad så borde väl Mats ha kunnat namnge den?
Fråga nio: Vad har du för namn på den triaden som du har blivit utsatt för brott av?
Fråga tio: Varför ljög Mats Alm om att han var kidnappad av en kinesisk triad och matad med friterade räkor?
Fråga elva: Varför tog inte triaden Mats Alm direkt när de hade tagit Linda?
Fråga tolv: Varför skulle triaden ha lagt Mats Alms bärbara dator i föräldrahemmet?