2009-08-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.T.S.S
Kanske lite offtopic men Toni sitter och snackar moppar med en brud på bdb för 10min sen, ett steg i sorgearbetet?

Aldrig hört talas om förträngning??? Och ALLA sörjer olika, tro mig, jag vet!!!
Citera
2009-08-05, 23:08
Medlem
Phans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smacksmack
frågan är varför i helvete hon var naken, rättläkaren har inte kunnat hitta någonting som tyder på sexuella insatser..

Det där med att hon skulle vara naken ser jag som ett rykte. Någon skrev det tidigare denne har en kompis som har en kompis som känner mamman.
Citera
2009-08-05, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NintendoDS
Toni är ju nästan ett Y-namn. You do the math.

kanske, men hur monga Tony bor i socialfalls familjer i nedre Skane trakten ?

som sagt, har vi bild ?
Citera
2009-08-05, 23:10
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag undrar var uppgifterna om pojkvännens alibi kommer från? Okej, jag tror inte ett dugg att pojkvännen är skyldig...men ändå.

Har för mig att det stod tidigare att hon på söndagen varit och badat med pojkvännen och väninnan, och han blivit avsläppt på vägen hem till Lottie. Vännen ( Sarah?) bodde väl granne med L?
Citera
2009-08-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faktura1
Aldrig hört talas om förträngning??? Och ALLA sörjer olika, tro mig, jag vet!!!

Och om han nu dessutom HAR någon bokstavskombination (som det spekulerades om i början av tråden), så är det väl ännu mer troligt att det som hänt ännu inte har "sjunkit in" hos honom.
Citera
2009-08-05, 23:17
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusitl03
kanske, men hur monga Tony bor i socialfalls familjer i nedre Skane trakten ?

som sagt, har vi bild ?

Bilder på Tåni? Kolla http://tn92.bilddagboken.se
Citera
2009-08-05, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av momo76
I ett tidigare inlägg noterade jag några "intressanta sammankopplingar" i de båda systrarnas bilddagböcker kring 1 juli i år. Tänkte inte då på att kolla Tånis Bdb från samma tidpunkt, men nu när jag gör det ser jag följande:

http://tn92.bilddagboken.se/p/show.html?id=371899004&directlink=1#62

Länken verkar dock inte fungera ... men klicka på 28 juni, så ser ni. Det riktigt intressanta är om man läser kommentarerna och hans svar på dem.

Mycket intressant. Då är Micha åter i handlingen nu...
Citera
2009-08-05, 23:18
Medlem
Jeppe Soons avatar
Sarah och pojkvän verkar för uppenbart, inget tyder på detta, snarare på familj, har något ont med någon i familjem, thomas, tåni eller tim, enligt inlägg, men på youtube verkar tåni och tim vara ganska bra poolare men sin syster, vad som inte framkommer är relationen till thomas och michell. Micha har varit uppe i spekulationer förut , någon som känner han? vem var han? varför har han inte carro eller lottie som vänner på FB, Sina syskon?
Citera
2009-08-05, 23:18
Medlem
Troians avatar
Citat:
Och om han nu dessutom HAR någon bokstavskombination (som det spekulerades om i början av tråden), så är det väl ännu mer troligt att det som hänt ännu inte har "sjunkit in" hos honom.

Det är väl primärt minstingen som anklagats för att lida av bokstavskombinationer? I och för sig har det säkert förekommit uppgifter om att även Tåni ska ha något liknande.
Citera
2009-08-05, 23:19
Medlem
Citat:
I ett tidigare inlägg noterade jag några "intressanta sammankopplingar" i de båda systrarnas bilddagböcker kring 1 juli i år. Tänkte inte då på att kolla Tånis Bdb från samma tidpunkt, men nu när jag gör det ser jag följande:

http://tn92.bilddagboken.se/p/show.html?id=371899004&directlink=1#62

Länken verkar dock inte fungera ... men klicka på 28 juni, så ser ni. Det riktigt intressanta är om man läser kommentarerna och hans svar på dem.

Kan tyckas. Men å andra sidan kan tonåringar vara sååå dramatiska. Tro mig. Jag jobbar med pubbeungar och ibland kan man tro att de är innästlade i värsta skräckfilmen, de lider och bär på mörka hemligheter och när man väl får dem att kläcka ur sig vad som hänt, visar det sig att de bara tramsat runt och har små intriger med varandra man som 30 + tycker är skrattretande.
Citera
2009-08-05, 23:22
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Det finns dock ett mycket tydligt hopp – spår från kroppen.
– Vi har uppslag som leder vidare, bekräftar kommissarie Mats Hägg.

– Det är vissa prov som är tagna på platsen. Om de ger resultat kommer det att vara mycket goda resultat.

Du menar DNA, fibrer eller liknande som kan knyta någon till platsen?
– Ja, det kan proverna göra.
Citat:
Det har förekommit uppgifter från personer i kretsen runt familjen om att den unga kvinnan skulle ha varit naken när hon hittades, delvis dold under bråte i uthuset.

Polisen vill inte kommentera det.
Citat:
Däremot visar spår på gården att mordplats och fyndplats är identiska.
– Om hon blev mördad precis där hon hittades vet vi inte, hon kan rört sig någon mindre sträcka. Men det är där på gården det har skett, säger Mats Hägg.
http://sydsvenskan.se/sverige/article535636/Spar-pa-19-aringen-gor-polisen-hoppfull.html

Låter som hon har försökt att ta skydd i den där ladan.

Om hon inte hade varit naken så att man väl sagt att hon inte var det.

Spår från kroppen, kan mördaren ha spottat på henne?
Citera
2009-08-05, 23:23
Medlem
AlleyCats avatar
Verkar många misstänkta i den där släkten, tror flera (Tåni?) vet mer än vad dom sagts till polisen.

Kolla bara på deras kusin oh vad han skriver, lite morbid speciellt 15/6:
http://snaskakotte.bilddagboken.se/p/show.html#0

Annars håller jag Micsha och eventuellt mammans nya man som mest misstänkta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in