2024-08-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fc2
Bara av att se människorna så förstår man att något är fel, mamman sliten... Allmänt slitna kläder etc

Är dom en pundarfamilj som lever på bidrag
Citera
2024-08-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Är dom en pundarfamilj som lever på bidrag
Tja enligt fup har sådan problematik funnits, mamman har hållt på med hundar (iaf registrerad ägare tidigare till några hundar) drivit nån loppis verksamhet hemma.... Såg nån uppdatering på Fejan för något år sen att hon jobba på Coop... Pappan vete fan vad han sysslat med,olika så D men summan av allt man hört och läst är en väldigt trasig familj på många sätt
Citera
2024-08-30, 14:43
Medlem
Har lyssnat på Förhörsrummet precis. Så sorgligt.

Försökte öppna båda länkarna (FUP) som någon hade varit snäll att lägga upp men de fungerar inte längre. Är det någon som skulle vilja lägga upp FUP-en igen? Tack på förhand!
Citera
2024-08-30, 14:57
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Här: https://easyupload.io/fe50b4 (Länken är giltig i 30 dagar)
alt.
https://www.upload.ee/files/16799673...lsson.zip.html (Länken är giltig i 120 dagar efter den senaste nedladdningen)
Andra länken i mitt inlägg fungerar fortfarande.
Citat:
Ursprungligen postat av Korvochbrod
Har lyssnat på Förhörsrummet precis. Så sorgligt.

Försökte öppna båda länkarna (FUP) som någon hade varit snäll att lägga upp men de fungerar inte längre. Är det någon som skulle vilja lägga upp FUP-en igen? Tack på förhand!
Men här har du en till: https://easyupload.io/91jtf4 (länken är giltig i 30 dagar)
Citera
2024-08-30, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Andra länken i mitt inlägg fungerar fortfarande.

Men här har du en till: https://easyupload.io/91jtf4 (länken är giltig i 30 dagar)

Tack snälla!
Citera
2024-09-20, 22:38
Medlem
flugornass avatar
Hur lever David i dag?
Det här ett av alla Flashback fall jag aldrig glömmer.
Så tragiskt för hela familjen, jag är ännu inte övertygad om att han är ensam skyldig till detta.
Citera
2024-10-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poesidamen
Bland det värsta i fupen minns jag när en äldre bror(?) förhörs och berättar hur elaka mamman och bonuspappan är mot Lottie .. kallar henne fula saker… driver med henne… riktigt vidrigt beteende. Som att hon var familjens hackkyckling.. Jag är helt övertygad om att mamman och bonuspappan försökte hjälpa David efter han skjutit henne. Så jäkla vidrigt fall.
Mamman är inblandad till 100%....inga tvivel.
Citera
2024-10-18, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Hur lever David i dag?
Det här ett av alla Flashback fall jag aldrig glömmer.
Så tragiskt för hela familjen, jag är ännu inte övertygad om att han är ensam skyldig till detta.

T kanske kan uppdatera oss? Sheepboli kallade han sig va?
Citera
2024-10-18, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheepbooii
Nej då jag kan skriva lite här. Som vissa rättelser eller vad man kallar det. Men har tyvärr inte tid just ikväll & på vardagarna är lite tight då jag har saker planerade efter jobb.
Men jag kan säkerligen berätta lite i helgen om saker som blivit lite fel skrivna här gällande mig & en del händelser på/om gården.
Nej det är inget som är helt galet. Inte mer än dom fiktiva händelserna som folk bildat sig i spekulationer. Så det tänker jag inte predika om.

Det kom aldrig nån uppdatering från dig…
Citera
2024-10-26, 21:53
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheepbooii
Asså shit vilken cirkus här har varit. Tagit mig 12.5år innan jag haft mod att kunna läsa vad här stått i denna tråd. Helt sjukt vilka bilder & historier vissa människor har skapat som är helt fiktiva.
Här är ju väldigt mycket som inte stämmer än idag.
Men men, sånt är livet. Tack iallafall till dom som stöttat & sagt vänliga ord om mig. Även dom som haft omtanke gällande mig & mina Systrar.
Kan du tänka dig att uppdatera oss lite om hur livet är för er syskon idag?
Men även sådant du anser vara fiktiva inlägg skulle vara intressant att ta del av.
Citera
2024-12-10, 22:28
Medlem
flugornass avatar
Någon uppdatering kom ju inte, men jag hoppas David har det bra nutid.
Citera
2025-01-07, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poesidamen
Bland det värsta i fupen minns jag när en äldre bror(?) förhörs och berättar hur elaka mamman och bonuspappan är mot Lottie .. kallar henne fula saker… driver med henne… riktigt vidrigt beteende. Som att hon var familjens hackkyckling.. Jag är helt övertygad om att mamman och bonuspappan försökte hjälpa David efter han skjutit henne. Så jäkla vidrigt fall.
Ja. Dom är inblandade i detta. Helt säker nu. Skottkärran har garanterat använts till att forsla bort lotties kropp. David har inte lyft upp lottie i den själv. Mamman o styvpappan har hjälpt till. Tyvärr har polisen skött denna utredning dåligt,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in