2009-08-04, 19:55
Medlem
BallaLinas avatar
23/7-08 satte bara upp bilden på ett datum för kommer inte ihåg när de hände.. Alltså trodde verkligen de skulle bli en riktigt skön sommar, men så händer denna jävla saken, de e rent sjukt!! visste de skulle hända men att de skulle vara så snart..!! säger bara FY FAN!

http://munkglass.bilddagboken.se/p/show.html?id=244372389&directlink=1

Lite kommentarer till hennes inlägg i länken...
Citera
2009-08-04, 19:59
Medlem
prudenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michel Myers
Läste fram till sida 25, sen blev det lite pause och läste resterande nu. Väldigt mystiskt och spännande fall i mina ögon. Vad hände med den där säsongsarbetande thailändaren? Var det bara villovägar eller rörde han sig i trakterna? Orkar inte bläddra runt just nu, men följer tråden slaviskt.
Vissa i tråden anser att det är politiskt inkorrekt att nämna honom överhuvudtaget. Jag däremot vill hålla alla dörrar öppna och anser att han fortfarande är intressant för fallet.
Citera
2009-08-04, 20:03
Medlem
HectorPis avatar
Min teori om alla kommentarer på BDB är att nån i familjen har missbruksproblem. Kan vara den yngre brodern. Som ni vet skriver den här generationen på ett speciellt sätt och jag tror personligen att det är alldeles för lätt att tolka in för mycket i dessa kommentarer.
My 2 cents.
Citera
2009-08-04, 20:04
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaLina
Ja just den raden tyder på en pappa eller bror....den äldre brorsan?
Efter hon skriver "Han" längre ner i svaret till FM...

Kan det inte handla om en pojkvän till C då? Typ att hon beter sig jobbigt när hon är med honom, enligt Lottie? Långsökt?
Citera
2009-08-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Min teori om alla kommentarer på BDB är att nån i familjen har missbruksproblem. Kan vara den yngre brodern. Som ni vet skriver den här generationen på ett speciellt sätt och jag tror personligen att det är alldeles för lätt att tolka in för mycket i dessa kommentarer.
My 2 cents.

Fadern är missbrukare och känd av polisen i narkotikarelaterade brott.
Kan inte säga något mer om resten av familjen, inte mer än det jag redan skrivit om han som sitter i förvar hos polisen.
Citera
2009-08-04, 20:05
Medlem
Carl Hamiltons avatar
OT raderat

// Mod
Citera
2009-08-04, 20:06
Medlem
http://munkglass.bilddagboken.se/p/show.html?t=1246399201&id=386446867

tn92 ons 1 jul, 19:07
vad e det nu då..? :O
- Läs mer -
Svar: nått hemma...
Citera
2009-08-04, 20:07
Medlem
Jeppe Soons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prudens
Vissa i tråden anser att det är politiskt inkorrekt att nämna honom överhuvudtaget. Jag däremot vill hålla alla dörrar öppna och anser att han fortfarande är intressant för fallet.
Någon slår registret och finner en granne vara thai och enligt PS bög ska vara högintresant men hon finnes i hemmet naken och bragd om livet, inga nya intresannta fakta än så länge!
Citera
2009-08-04, 20:09
Medlem
pazeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaLina
23/7-08 satte bara upp bilden på ett datum för kommer inte ihåg när de hände.. Alltså trodde verkligen de skulle bli en riktigt skön sommar, men så händer denna jävla saken, de e rent sjukt!! visste de skulle hända men att de skulle vara så snart..!! säger bara FY FAN!

http://munkglass.bilddagboken.se/p/show.html?id=244372389&directlink=1

Lite kommentarer till hennes inlägg i länken...

Detta var alltså under sommarlovet. Andra Bdb-inlägg under sommarlovet i både hennes och systerns bdb har varit vad ska man säga tråkiga/depresiva. I mina ögon tyder detta på att antingen befinner sig thailändaren hemma under denna period elelr så träffar hon någon manlig familjemedlem mer nu än annars.
Thailändaren verkade ha en fru som va minst 20 år äldre än han själv om det då va frugan på bilden som postades tidigare i tråden...

Kanske har han tröttnat på "den gamle" och försöker få lite yngre svensktblod. Det är ute på landet och nära tillhands

Man måste ju få spekulera lite...
Citera
2009-08-04, 20:14
Medlem
Jeppe Soons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
Detta var alltså under sommarlovet. Andra Bdb-inlägg under sommarlovet i både hennes och systerns bdb har varit vad ska man säga tråkiga/depresiva. I mina ögon tyder detta på att antingen befinner sig thailändaren hemma under denna period elelr så träffar hon någon manlig familjemedlem mer nu än annars.
Thailändaren verkade ha en fru som va minst 20 år äldre än han själv om det då va frugan på bilden som postades tidigare i tråden...

Kanske har han tröttnat på "den gamle" och försöker få lite yngre svensktblod. Det är ute på landet och nära tillhands

Man kan ju spekulera men ditt inlägg verkar ju mer handla om din nyfikenhet på thai än något annat!
Citera
2009-08-04, 20:16
Medlem
BallaLinas avatar
26/8-08 Som de ser ut just nu blickar man bara framåt på ett positivt sätt, känns så bra :P

27/8-08
Har fått reda på bra saker om Thomas nu, blir så glad!
Citera
2009-08-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pazera

Jag misstänker att det är antingen pappan eller tahiländaren som tallar på barnen. Finns ju många fall där pappar har rört på sina barn på förbjudna sätt. Kan ju bara så nu med.

Sen nämnde ngn om en gästarbetare, en thailändare. Han kan inte få så mkt fitta i sverige så han har börjat taffsa på döttrnara i familjen.

Vilket fall som helst så hoppas jag att snuten inte har GM utan att ngn av bröderna snear och tar död på äcklet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in