2009-08-04, 00:59
Medlem
Auto pot - easy2grow kit
exakt hur funkar en sån?, vad jag har läst så ser den alltid till att det är rätt mängd på dina planter å så .. men jag menar måste ju alltigen vara nå mer bakom den hära maskinen, eller så äre några nackdelar.. anyone?
Citera
2009-08-04, 01:05
Medlem
Tror du att man orkar googla eller? Fixa länk så snackar vi.
Citera
2009-08-04, 02:57
Medlem
Körde Autopot med cocos ett par skördar och det var fanimej det smidigaste jag varit med om. Inga nackdelar, bara att hälla näringslösningen i tanken och så fylls krukorna på automatiskt när det blir torrt.
Citera
2021-12-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejken
Auto pot - easy2grow kit
exakt hur funkar en sån?, vad jag har läst så ser den alltid till att det är rätt mängd på dina planter å så .. men jag menar måste ju alltigen vara nå mer bakom den hära maskinen, eller så äre några nackdelar.. anyone?

Citat:
Ursprungligen postat av Bakejavel
Körde Autopot med cocos ett par skördar och det var fanimej det smidigaste jag varit med om. Inga nackdelar, bara att hälla näringslösningen i tanken och så fylls krukorna på automatiskt när det blir torrt.

De gör inte plantorna självgående men ger dem rätt mängd näring/vätska när median börjar torka = så jävla lättskött , ok vissa säger det smakar mindre maja vid rökning , men mest inbitna duktiga gourme-rökare .
Enormt bra resultat med EN planta 1 autopot 1st 90 x 90 cm tält , inge toppning & stress bara "bending & shaping stems" kan varmt rekommenderas till odlare AV VILKEN GRAD SOM HELST .
Citera
2021-12-16, 19:42
Medlem
nitecores avatar
Autopots med airpods och en luftpump ger massiv avkastning i klass med hydro.
Ett par centimeter leca i botten och en blandning av 40% perlit , 30% cocos och 30% kogödselkompost ger en väldigt smakrik ganja enligt envisa rykten på nätet. Inte den själlösa hydrosmaken. Bara vatten i tanken sista veckan för att flusha ut all näring. Lägg till en slurk Flavinator i 6e veckan för att öka produktionen av terpener.

Det är en väldigt finurlig automatvattnande hybridlösning, som en okänslig hydro. Bara fyll tanken en gång i veckan och det sköter sig själv. Det är konstigt att det får så lite uppmärksamhet här.

Finns på hydrogarden med flera och rekommenderas av ledande proffs.
Senast redigerad av nitecore 2021-12-16 kl. 19:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in